• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sorry, Masterkiller

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som den traditionalist och bakåtsträvare som jag är kan jag bara säga... Det var bättre förr..
Vem vet.. Jag kanske borde satsa på vintage.. ;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
RicVin skrev:
Som den traditionalist och bakåtsträvare som jag är kan jag bara säga... Det var bättre förr..
Vem vet.. Jag kanske borde satsa på vintage.. ;)
Du vänjer dig. ;)

Detta är kanske bara en temporär bild, tills något bättre dyker upp? ;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ni måste kanske tömma kakor (och cache) i webbläsaren också, för att bli av med kakorna? ;)
 

Ricrob

Patek
Ser inga kakor... Fast det kanske var meningen..? Var skulle kakorna vara..? Fattar ingenting.. Vill fatta allt..!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Aquaracer2 skrev:
Loggan behöver bara köras och kännas in ordentligt sen äre biff.
Tycker personligen att det ser bra ut!
Jag gillar när det är cleant - Klocksnack är cleant.

Vill helst skala av ännu mer på Klocksnack, skippa massa onödig text, funktioner osv. - men de används, så de måste få stanna.
Innehållet, som skapas av medlemmarna, är det viktigaste. Att få så mycket fokus som möjligt på det är det primära. Finns ett riktigt bra skäl till att jag valde den här designen på forumet. Tycker att de flesta andra ser plåttriga ut.
 
Topp