• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sover ni med klockan på?

Sover ni med klockan på?


  • Totala väljare
    242
  • Enkät stängd .

Snårtas

Rolex
Känner inte att jag har behovet av att veta tiden när jag sover... Det brukar ge sig vad klockan är när väckarklockan ringer på morgonen :)
 

Wettex

Cartier
Nej. Tycker det är obekvämt. Sen "har jag hört" att eftersom temperaturen under täcket är något högre än vad den är utanför.... så torkar oljorna i mekaniska ur lite lite i förtid om man sover med dessa varje natt. Hur pass sant detta är låter jag dock vara osagt. Känner dock igen disskussionen sedan förr då detta togs upp.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Nej. Undantaget är om jag bor på hotell och ska resa tidigt nästa morgon. Då vill jag inte riskera att råka glömma klockan i stressen, eftersom jag alltid går upp så sent som möjligt. :rolleyes:
 

Bawkins

Cartier
Tycker det är oskönt att sova med klockan.. Likväl slutar det med att jag sover med klockan på när jag har druckit...
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Sov precis en stund med SKX007 på armen. Kändes inget speciellt, men den klockan är ljudlös. Knappt att man hör den med örat mot glaset...
 
Topp