• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sover ni med klockan på?

Sover ni med klockan på?


  • Totala väljare
    242
  • Enkät stängd .

J&B

Omega
Dykklocka brukar få sitta på, dress åker av när jag kommer hem. Uppskattar att kunna kolla vad klockan är om man vaknar på natten och då funkar ändå inte dress utan lume.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Kan han väl göra på en stenbänk ;)
Förvisso. Trodde dock han lämnade ungkarlslivet i Döskallegrottan när han och Diana gängade sig, flyttade in i trädkojan och avlade Heloise och Lill-Kit. Ska tillägga att jag inte läst en Fantomentidning under de senaste 20 åren, så jag har ingen aning om han skilt sig, sålt ungarna till en slavhandlare och dejtar en strippa i Morristown.
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Händer väl... Men I stort sett aldrig. De skulle vara någon liten rackare eller möjligen plast-digitalare.

Har nog lite samma tänk annars att aldrig hemma, oftast så jag sover borta!

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Förvisso. Trodde dock han lämnade ungkarlslivet i Döskallegrottan när han och Diana gängade sig, flyttade in i trädkojan och avlade Heloise och Lill-Kit. Ska tillägga att jag inte läst en Fantomentidning under de senaste 20 åren, så jag har ingen aning om han skilt sig, sålt ungarna till en slavhandlare och dejtar en strippa i Morristown.
Kul det kom på tal, var själv med i fantomenklubben på 70-talet fick ringen, köpte trikåer och hela köret, hört på stan att han sadlat om helt och lever i partnerskap med vapendragaren Guran som en helt vanlig fantom.

Vad beträffar att sova med klockan på skulle det aldrig falla mig in, snusk!
 

Jga

Breitling
Har aldrig hänt. Inte ens när jag är radiostyrd och vaknat med kläderna på i badrummet (gillar tydligen att sova på klinkergolv med golvvärme), vaknade upp med klockan liggandes prydligt bredvid mig...
 

Emil

Cartier
sover nästan alltid med klockan på, däremot så tar jag oftast av den när jag vaknar!
mycket beror på att dottern på två år vaknar titt som tätt på natten och skriker, då kan det vara bra att veta tiden.
 
Topp