• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spärrad trots en veckas medlemskap samt 20 inlägg!

Detta är kanske fel plats för att få sålt den typen av klocka ändå:)

Just detta förbryllar mig - han har alltså kommit över en Chronomat Evolution som han tror är tillverkad mellan år 2005-08 för 11,5k inklusive service ? Kom igen...är det bara jag som tycker att det där är en klocka som man ska hålla sig borta från ?

Vänligen
Forumets undersköterska
 
Just detta förbryllar mig - han har alltså kommit över en Chronomat Evolution som han tror är tillverkad mellan år 2005-08 för 11,5k inklusive service ? Kom igen...är det bara jag som tycker att det där är en klocka som man ska hålla sig borta från ?

Vänligen
Forumets undersköterska


Det var mer Diesel klockan jag tänkte på:) Har inte sett den andra:)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Vissa härinne borde förmodligen ta itu med sina attitydproblem (inga användare nämnda)

Ett enkelt "jo man måste ha returpolicy, kanske du missat det i reglerna" hade räckt!
Jag tror du missat att detta är ett forum för entusiaster, inte folk som skrapar ihop tillräckligt många inlägg för att kunna kränga något. Återigen ett argument för att gränsen på K&S borde höjas...
 
Topp