• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Speedmaster 005 håller inte tiden.

Davjoh91

Breitling
Sådär , då var jag förbi min lokala AD. Först skulle de skicka iväg klockan då jag ej köpt den hos dom. Men efter att frågat ifall de kunde slå ett öga på den, och att jag gärna betalar dem för att slippa skicka klockan så var jag 5 minuter senare ute ur dörren och 100 kr fattigare.

Tydligen något stift i klockan (?) Som hamnat i fel läge av någon stöt. Men jag kan inte minnas att jag stött emot klockan någon gång. Men men , nu funkar de "klockrent" igen !

Blir en whisky för att fira..
 

Bilagor

  • 20160801_171549.jpg
    20160801_171549.jpg
    67.9 KB · Visningar: 49

MånsT

Rolex
Sådär , då var jag förbi min lokala AD. Först skulle de skicka iväg klockan då jag ej köpt den hos dom. Men efter att frågat ifall de kunde slå ett öga på den, och att jag gärna betalar dem för att slippa skicka klockan så var jag 5 minuter senare ute ur dörren och 100 kr fattigare.

Tydligen något stift i klockan (?) Som hamnat i fel läge av någon stöt. Men jag kan inte minnas att jag stött emot klockan någon gång. Men men , nu funkar de "klockrent" igen !

Blir en whisky för att fira..
Skönt att det löste sig!
 
Topp