• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Speedmaster på Tradera

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Klockan är trasig och det är nyare årsmodell på länken. Dåliga bilder så svårt att bedöma skicket bå tavla och boett. Jag hade letat vidare.
 

mrt4

Cartier
2-Faktor
Maila och fråga närmare tycker jag.

Du startar och stoppar med samma knapp, men hur säljaren får det till att man nollställer med den översta begriper jag inte.

Det kan ju vara så att det är skräp emellan eller att säljaren inte vet hur den fungerar?

Mvh Robin
 

mrt4

Cartier
2-Faktor
Bezelen är av senare datum också. Pricken under 70 och tjofräs ovanför e i tachymetre är väl 90 tal?

Mvh Robin
 

rogart-63

Patek
Beror på vad du letar efter? Troligen har bara en liten grej trillat ur vid tredje knappen. Sitter en lite arm där som kan trilla ur om man lyfter på verket? Ev har den gått av. Vilket oxå förekommer? 16000:- nu och reservationspriset är inte uppnåt. Leta vidare.
 

poormans

Rolex
Ja klockan är ifrån 85 och 16k plus minst 3.5k i service blir runt 20k och 20-25k får man nog en fräsch ifrån 2000 och frammåt för
 
Jag såg också även denna och av nyfikenhet frågade jag säljaren om servicehistorik. Fick svar från hon som sålde klockan att när hon köpte klockan så sa säljaren då att den var nyservad men saknade papper på detta. Njaa....
 

Snellskan

Breitling
Haha ok,
Jag fick ett osammanhängande mail av säljaren när jag frågade om klockan. Det kändes inte som att personen hade så bra koll tyvärr.
//H
 
Topp