Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Speedmaster på Tradera

Diskussion i 'Diskussion' startad av Snellskan, 16 mars 2016.

1. Snellskan
    Trådstartare

Snellskan Torpare

2. Virrevet

Virrevet Bonde

Hade aldrig köpt på tradera dock ;)

3. StarMan

StarMan Friends of KS

Från:
    Västerbotten
    Klockan är trasig och det är nyare årsmodell på länken. Dåliga bilder så svårt att bedöma skicket bå tavla och boett. Jag hade letat vidare.

ScubaKing och jabla gillar detta.
  4. mrt4

mrt4 Stadsbo

Maila och fråga närmare tycker jag.

Du startar och stoppar med samma knapp, men hur säljaren får det till att man nollställer med den översta begriper jag inte.

Det kan ju vara så att det är skräp emellan eller att säljaren inte vet hur den fungerar?

Mvh Robin

5. mrt4

mrt4 Stadsbo

Bezelen är av senare datum också. Pricken under 70 och tjofräs ovanför e i tachymetre är väl 90 tal?

Mvh Robin

6. nn75

nn75 Bonde

nej, inte tratten. Det finns många fina ex här.

7. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Beror på vad du letar efter? Troligen har bara en liten grej trillat ur vid tredje knappen. Sitter en lite arm där som kan trilla ur om man lyfter på verket? Ev har den gått av. Vilket oxå förekommer? 16000:- nu och reservationspriset är inte uppnåt. Leta vidare.

Scaramanga gillar detta.
  8. Snellskan
    Trådstartare

Snellskan Torpare

Tack för all input. Jag avvaktar och letar vidare!

9. poormans

poormans Präst

Ja klockan är ifrån 85 och 16k plus minst 3.5k i service blir runt 20k och 20-25k får man nog en fräsch ifrån 2000 och frammåt för

10. FooFighter

FooFighter Bonde

Från:
    Växjö
    Jag såg också även denna och av nyfikenhet frågade jag säljaren om servicehistorik. Fick svar från hon som sålde klockan att när hon köpte klockan så sa säljaren då att den var nyservad men saknade papper på detta. Njaa....

11. Snellskan
    Trådstartare

Snellskan Torpare

Haha ok,
    Jag fick ett osammanhängande mail av säljaren när jag frågade om klockan. Det kändes inte som att personen hade så bra koll tyvärr.
    //H

Mårtenssons ur Brookfield