• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Speedmaster pro mot rolex

KalleKnuda

Cartier
Hej!

Har känt att det är dags att ta klivet in i rolex-träsket, är framförallt svag för explorers och datejusts. Men kom gärna med förslag! (länk är ett måste)

Och för att finansiera detta så får jag tyvärr skiljas från min speedmaster 3570.50 från 06. Köpt på forumet i somras, hon går bra och jag har inte haft några problem alls.
kommer med orginallänk (och ett svart läderband med viklås om ni flirtar med mig), ytterbox, röda omega-boxen och manual. Tyvärr så finns inget cert med
PMa vid intresse så skickar jag mer info/bilder.
NQhLkP4.jpg

GfcxtAJ.jpg



Jag sätter bytesvärdet till 16k och vid eventuellt byte så blir det såklart ett par lappar åt ert håll :)
Ha det gött!
 
Topp