Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Speedmasterproffs, vad anser ni om denna?

Diskussion i 'Diskussion' startad av ErikGBG, 17 november 2013.

1. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

2. jakob.dala

jakob.dala Axel Oxenstierna

Från:
    Vällingby
    Ser intressant ut o vad jag kan se verkligen original.

3. Johan M

Johan M Borgare

Jag är ingen expert på vintage-speedys mend en ser bra ut tycker jag. Fina index.

Små tryckknappar va? Kronan ser ut att vara en äldre variant, troligen original? Rätt tachymeter-ring.

4. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Indexen är.lite för fina, gissar på fixade. Bilderna är lite suddiga, ska Mailade och fråga.om.skarpare bilder men hans engelska verkar vara katastrofal så får se.hur det går :)

5. Patrik J

Patrik J Friends of KS

Från:
    Schtaaan
    Tycker den är riktigt charmig. Indexen ser ut ungefär som på min som är garanterat orörd. Så långt man nu kan garantera något här i livet :D

Wii och Pope gillar detta.
  6. Pope

Pope Borgare

Från:
    långt långt ut.......
    Sicken pärla du har där döh.....

Patrik J gillar detta.
  7. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Hur vet du detta? Ärvd? Förbannat fin, rena index och visare är prio ett för.mig, svårt för mögel och på exet jag postade.ser.visarna mossiga ut :(

8. Patrik J

Patrik J Friends of KS

Från:
    Schtaaan
    Nej, inte ärvd, men jag har bra koll på den. Men det är en annan historia. Tittade lite noggrannare på "din". Index ser, som sagt, bra ut. Timvisaren ser helt okej ut imho. Det är väl minutvisaren som kanske är lite mossig, men det kanske skarpare bilder kan klargöra. Bra urtavla och boett så vitt jag kan se. Priset känns okej. Skulle definitivt kunna vara en kandidat för mig om jag var på jakt.

9. Sond

Sond Friends of KS

Utan att vara expert så skulle den där klockan öätt få mig att gå vidare i köpprocessen. Personligen tycker jag visarna, index och tavla ser bra ut. Klockan är ju inte helt ny.

Mårtenssons ur Brookfield