• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Speedometer - armband för rolexälskare

Pontusk

Omega
Ingen som vet vart man får tag på följande armband? Pris?
unadutav.jpg


Det finns i alla kombinationer som Rolex-bezels finns i.
 
U

urinvånaren

Guest
quote="Spencer66, post: 178071, member: 9"]Eller lite flickigt..[/quote]
breda höfter.?.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ingen som vet vart man får tag på följande armband? Pris?
unadutav.jpg


Det finns i alla kombinationer som Rolex-bezels finns i.
Så nördigt... och roligt. :-D Skulle kunna tänka mig en som matchar min Datejust 16200... men vänta lite, då skulle det väl gå bra med vilket slätt armband som helst???

Har för övrigt sett att en del har satt samman lösa länkbitar från Oyster till ett armband. Skulle ju gå fint med jubilee också. Får skruvas fast på handleden. Inget jag rekommenderar då själva länken med skruvarna ska hålla för flera hundra kilo... dvs inget bra om man fastnar med länken. Tycker mig till och med minnas att jag sett att någon låtit tillverka ett armband med Rolex-lås, dvs allt utom själva klockan. Dito när det gäller en ring av ett fåtal president-länkar.

mvh A
 

MartinSWE

Omega
Vad i helvete! Styr upp er själva! Otroligt smaklöst... Dock kan jag se stora vuksna karlar med tatueringar på Kungsholmen med desa armband. Pasar på något sett tillsammans...
 
Topp