• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Speedyns nya kläder

aljung

Panerai
2-Faktor
Fick hem en Speedy 145.0022 från 74 för ett par veckor sedan (har synts på en och annan dagens XXX bild sedan dess). När jag köpte den kom den utan länk men på ett riktigt snyggt cheepoläder. Efter lite letande och PM:ande så lokaliserade jag en länk och igår kom den tillsammans med lite annat smått och gott.

Lagom rasslig 1171-länk (tack F1zbo)

pTUobwz.jpg


Mörkbrunt Singular racing (tack BME)

pZTn1b2.jpg


Juligt bondnato (tack Secret Santa)

obaG85F.jpg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Kul att du fick ta på en länk. Riktigt trevlig klocka så grattis om jag nu inte redan grattat dig. :)
 

plattfot

Rolex
Härligt!
Skönt att ha en länk till den, även om den fanns att köpa på läder när den såldes en gång i tiden.
Jag gillar den på läder, men då på band som är lite tjockare mot boetten och täpper till den ganska stora glipa som uppstår pga de ganska långa bandhornen.
 

BME

Cartier
Det blev ju skitbra det där!
Att man ska ha så kralliga handleder... Får tillverka ett eget racingstrap istället till min Speedy! :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Svart nato! Klapp klapp klapp! Vi vill se, svart nato! Klapp klapp klapp!
 
Topp