• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SPEL: Counter-Strike

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Spelar ni ofta gubbs? Köpte en ny mus så måste träna bort potatissiktet med den först. Jag vara med och lira nån gång framöver.
 

Ketan

Cartier
Jag lirar cs go :) Har lirat lite source men inte 1.6 :( Om någon vill lira på go så skriv gärna!
 

Brogren

Cartier
Adda mig: Baseone är nicket. Ligger på Gold Nova Master men lirar väl lite bättre ibland med andra polare så jag är inte lika noob som de flesta som köpt sina acc där...
 

Oyster

Omega
Adda mig: Baseone är nicket. Ligger på Gold Nova Master men lirar väl lite bättre ibland med andra polare så jag är inte lika noob som de flesta som köpt sina acc där...

Icke sa nicke, Baseone 0 hits.

Du får skriva ditt in-game nick :)
3BkYIqG.png


/M
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Drog av några år 1.6 när man va liten. Spelar Csgo lite mer än jag borde periodvis hehe. Bra tidsfördriv efter kneget.

Spelar gärna med folk härifrån! Är Lem-rank just nu. Skicka Pm när det är dags
 

almeyero

Panerai
I och med den här regniga sommaren så har det spenderats en hel del tid på IOS i Skanstull, 1.6 är det enda som gäller.
Det spelet håller fan fortfarande.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Tänkte precis starta en tråd och fråga om några spelar, fanns ju redan en!
Är det några som vill köra lite? Dom jag brukar spela med har blivit så bra nu så jag platsar inte riktigt :) Dom håller på med faceit cuper och sånt.
 

luddviig

Panerai
Rolig tråd! Har spelar cs sen 1.3 versionen och om jag ska vara helt ärlig så blev jag sjukt besviken när cs:go kom då känslan försvann helt tyckte jag, speciellt när man jämför med 1.5, 1.6 versionerna som var perfekta. Nu förtiden spelar jag inte så jätte mycket, blir lite cs:go ibland när jag har lust och känner sug! :)
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
KÖÖR. Jag heter BILLY BOMBDIVER i spelet, är Supreme eller Global nu. Är dock inte lika bra som titeln, är oftast lite full och klantig, blir carried av mina vänner som är duktiga.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
vad är ni för ranks då? Är dålig på rankar så det kanske inte säger mig så mycket ändå.
 

LéKrâk

Omega
2-Faktor
Har kommit igång lite med spelandet igen. Är DMG rank just nu, sakna men säkert uppåt :)

Adda på steam: smakaranka
 
Topp