• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spontan-GTG i Göteborg? I morgon?

David

Bödeln
OBS! Numera idag, lördag alltså, ca kl. 16.00. PM:a för en inbjudan till gruppkonferensen.

files
 

max

Dancing Queen
Vafasen, har ju varit på mässa i fiskstan i en vecka men åkte hem i morse. Bah
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Uteserveringarna har öppet, ja. Om ni ska till Bishops på Järntorget, så MÅSTE första ölen vara en Järntorgets arbetarporter, bara så ni vet. Inte för att det är enn sosse-öl, utan för att det är den bästa ölen i hela göteborgsområdet. Den säljs enbart där och om man inte beställer den som första öl, så spottar de i din hamburgare. ;)
 

Jonaz

Rolex
Skall det kalasas på paradgatan så öppnar min inkomstkälla 17.00. Och ja, jag kommer att ha en breitling på mig.


iPhone | Tapatalk
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Tid och plats? Linnégatan är ju rätt trevlig med sina uteserveringar också.
 

Camo00

Patek
Uteserveringarna har öppet, ja. Om ni ska till Bishops på Järntorget, så MÅSTE första ölen vara en Järntorgets arbetarporter, bara så ni vet. Inte för att det är enn sosse-öl, utan för att det är den bästa ölen i hela göteborgsområdet. Den säljs enbart där och om man inte beställer den som första öl, så spottar de i din hamburgare. ;)

Dugges, på Kråkans i Mölndal - flera av deras olika ales är/var oändligt mycket bättre?! :)
 

hans

Petrus Kenicius
Tyvärr blir det inte något för min del idag (gtg alltså). Var lite för tidsoptimistisk.
 
Topp