• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spontan GTG(ibland har man tur)

Sond

Patek
garfield passerade förbi och en spontan och kort GTG tog plats..:)

ImageUploadedByTapatalk1405614803.379309.jpg


ImageUploadedByTapatalk1405614819.159888.jpg


ImageUploadedByTapatalk1405614833.159601.jpg


Det här blev ju nästan för bra. Som jag har velat klämma på denna PP..:). Dessutom blev hustruns dom att PP vid 50 och Hulk när jag vill..:)
 

Sond

Patek
Tänk att man kan känna sig så glad över en annans PP. Både historien bakom den och själva objektet. Det var riktigt roligt att få fingra på denna utsökta PP. Stärker mig i mitt mål om en PP vid 50..:D. Vad gäller hulken blir det mer en fråga om när ska jag bära den..? Den var verkligen urläcker. Men ser inte riktigt vilken roll den skulle spela i min klocklåda. Kanske förpassa Sub:en till mer av beater och göra Hulken till fritidsklocka vid sidan av 1675? Eller behövs en 14060M om man har en Hulk? Jag har ju en SMP som finbeater. Många tankar nu...:cigar:
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Tänk att man kan känna sig så glad över en annans PP. Både historien bakom den och själva objektet. Det var riktigt roligt att få fingra på denna utsökta PP. Stärker mig i mitt mål om en PP vid 50..:D. Vad gäller hulken blir det mer en fråga om när ska jag bära den..? Den var verkligen urläcker. Men ser inte riktigt vilken roll den skulle spela i min klocklåda. Kanske förpassa Sub:en till mer av beater och göra Hulken till fritidsklocka vid sidan av 1675? Eller behövs en 14060M om man har en Hulk? Jag har ju en SMP som finbeater. Många tankar nu...:cigar:

Oj oj, verkar körigt nu...;) Skämt åsido, kul att ses även om det var kort men intensivt.

Är gräsänkling i stan denna vecka med nyuthämtad finklocka. Klart man tar chansen att träffa likasinnade!!:):)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Nu pallar jag snart inte mer bilder på patten ;)
Den är bara för läcker.
Me must have!
/j
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Tänk att man kan känna sig så glad över en annans PP. Både historien bakom den och själva objektet. Det var riktigt roligt att få fingra på denna utsökta PP. Stärker mig i mitt mål om en PP vid 50..:D. Vad gäller hulken blir det mer en fråga om när ska jag bära den..? Den var verkligen urläcker. Men ser inte riktigt vilken roll den skulle spela i min klocklåda. Kanske förpassa Sub:en till mer av beater och göra Hulken till fritidsklocka vid sidan av 1675? Eller behövs en 14060M om man har en Hulk? Jag har ju en SMP som finbeater. Många tankar nu...:cigar:

Köp och använd.

Sluta överanalysera. :)
 
  • Like
Reactions: ZQT

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Man kanske inte behöver bo ute i förorten då? Welcome to the djungel direkt liksom, fet haja det liksom ba'

Fina klockor förövrigt, PP är väl standard på samtliga gtger numera. Är nog avsaknaden av Hublot som är värre :(
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Den där PP är en djävligt trevlig klocka :)

Jag har numera ändrat åsikt: guld är OK så länge det inte sitter på guldlänk. ;)
 
Topp