• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spontan tävling!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tydligen möter B-lagen Sverige och Kanada varandra i hockey ikväll.

För att 'fira' detta så kör vi en spontan tävling!

Reglerna är enkla:

Den som först i tråden dels tippar rätt resultat i matchen OCH skriver den bästa hyllningen till Sveriges enda RIKTIGA klubb, AIK, vinner ett ganska snitsigt pris i form av ett blått skinnband med gula sömmar som skänkts av plattfot

Tävlingen börjar nu och avslutas sen. :)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
5-2 till Sverige.

Vi är överallt.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jag tror inte att Sverieg vinner, men måste ju hoppas det...
3-1 till Sverige säger jag!

Den andra delen av tävlingen kan jag av religiösa & ideologiska skäl inte deltaga i & funderar på att anmäla Denke & forumet till Diskrimineringsombudsmannen för att de utesluter oss Bajen-fans ur denna tävlingen... :mad:
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Hoppas på 4-3 till sverige. AIK är förmodligen den mest överlägsna klubben hockeysverige sett på ett tag. Förlora en match på hela slutspelet säger en hel del!
 
V

Viggen

Guest
Tyvärr...5-3 till Kanada. :( De där 3 bokstäverna tänker jag icke hylla, då jag inte är intresserad av foboll överhuvudtaget. :pompus:
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
3-3. Kommer aldrig nämna någon annan klubb än Blåvitt och Frölunda!
Erkänn att du heter Glenn i mellannamn... Aldrig förstått det där med att hålla på olika lag i olika sporter, som en annan skulle hålla på DIF i fotboll och ajk i hockey, medgångs supportrar...

I matchen 5-3 till Sverige (önsketänk).
 

Camo00

Patek
7-1 till Kanada. The Ginger Twins gör varsitt självmål...

Tack till AIK för att ni ger alla andra ett riktigt hatlag! Ni spelar Bad Guy på ett mycket föredömligt sätt...
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
4-2 till Kanada. Den andra delen tar jag senare om jag skulle råka tippa rätt resultat.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
1-7 Kanada. Hyllningen till AIK är att de antagligen klarar sig kvar i allsvenskan denna säsongen, grattis!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
3-2 till Sverige.

Gul och ljus likt solen som skänker oss liv i det eviga kretsloppet
svart och mörk som allvaret och döden i det eviga kretsloppet
färgerna som som i en vacker symbios representerar allt och inget
färgerna som i en vacker symbios representerar det vackraste laget i mannaminne
vi står inte längre på norra stå
men det spelar ingen roll
för våra färger äro vackra
och vi är överallt.......
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
6-4 till Sverige. Solen lyser alltid över Råsunda! Gnaget, saft och håriga brööst ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 
U

urinvånaren

Guest
Sverige Kanada 5-3 sista struten i tom kasse, men hyllning till AIK nä fy fan....;)
 
Topp