• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spontanköp utan dess like

Wi

NLA
2-Faktor
En rolex sub är alltid ett säkert val, oavsett ref (men självklart finns det roligare refs än andra ;))
Gratulerar till en fin klocka. Jag hade försökt hitta lite visare som "färgmatchar" det fina indexet.

Edit..släng upp lite bilder direkt i tråden..roligare va?
 

paradis

Audemars
Grattis till Submariner. Som Wii säger, visare får du kanske bytta ut, men bra pris för att komma från affär...............armbandet har inte många länkar.
 
  • Like
Reactions: Wii

ZQT

The Banker
2-Faktor
Inte lite polerad på spännet...

VsoB1bV.png
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Gå till doktorn. Verkar vara dyrt för dig att ligga sömnlös. ;)

Du har köpt en väl använd och väl polerad dryga tjugo år gammal Submariner. Helt troligt kommer den att kännas ordentligt ingången på handleden. Som ett par väl inslitna blåjeans, tror jag Jensab, skulle säga. Hoppas att det också är vad du ser framför dig.

Rapportera gärna intrycken när den kommer!

Mvh A
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Tack, men är för nykter för något sånt
Det hade kunnat blivit en liten miss där, tur att jag registrerade mig här för att stämma av läget. Vid den tidpunkten hade jag ingen som helst kunskap om klockor och med det uttalandet menar jag verkligen inte att jag i nuläget är påläst. Det får bli ändringar där!

Ha de ;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Var Uret fulla när de skrev produktbeskrivningen?

"Bezel (ring): Keramisk, svart, vridbar motsols"

Sen när har en 16610 keramiska vridringar....?

Nåja - grattis till klockan!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag tror du kommer bli nöjd med denna rolex. (Ett tag iaf innan man vill köpa nästa klocka :) )

Grattis! Skaffa några Nato, tycker dessa modeller passar bra på Nato.
 
Topp