• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spontanköp utan dess like

Boris Balkan

Fark you!
Finns det något bättre alternativ på uret enl er? Klockan är inte skickad ännu som sagt!

Du hittar många alternativ till uretvintage i trådar här på forumet. Om du kan backa ur den här affären och välja en annan SUB så skulle jag göra det. Du kan få betydligt bättre här på forumets köp/säljavdelning om du är försiktig och gör affärer med någon med mycket referenser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: par

Sond

Patek
Jag är ingen expert på att via foton avgöra boetter(knappt i verkligheten heller, fast det är lite enklare) men bara det att visare och index ser ut att vara mer lika gör att jag definitivt skulle föredra den där framför den du redan beställt. Sedan har de ju flera för 500 upp så jag skulle sätta mig ned och detaljgranska dem och välja någon av de 5 som de har utöver den du beställt.

Sedan ligger det ju mycket i att med lite tid och engagemang så kommer du troligen hitta en finare till ett lägre pris genom att fiska här på K&S. Men om du vill köpa nu så ta någon av de andra på Uretvintage.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Du hittar många alternativ till uretvintage i trådar här på forumet. Om du kan backa ur den här affären och välja en annan SUB så skulle jag göra det. Du kan få betydligt bättre här på forumets köp/säljavdelning om du är försiktig och gör affärer med någon med mycket referenser.


Sent from my iPhone using Tapatalk


BORIS! Där kom det, ett inlägg utan sarkasm ;)
audience.gif
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fattar ingenting. Har du inte redan handlat? Svårt att backa då om du inte hinner ringa dem innan de skickar den.
Men om du vill ha en ärlig åsikt, så är den: Handla ALDRIG utifrån lightboxbilder med så mjukt ljus som uretvintage har på samtliga sina klockor. Jämför bilderna på uretklockan med de nedan.
http://www.hqmilton.com/watches/2002-rolex-submariner-16610-with-box-and-papers

Man kan omöjligt se vilket skick det är på uretklockan med den ljussättningen. INGA repor syns ju när man fotar på det sättet.
Här har du samma bild, men med två olika ljussättningar/inställningar.
light_zps11ad2fb6.jpg

Rätt stor skillnad. Klockan till vänster blir man ju inte så sugen på, medan klockan till höger ser helt ok ut. Sanningen ligger någonstans mittemellan.
 

Whedda

Rolex

Compiss

Patek
2-Faktor
Tror han ångrade köp då de ej skickat klockan och lade planen på is gällande dyr klocka. Tror dock att jag såg en annons på KS om köp runt 10k.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo Vkikgul. Just därför undrar jag om han backat, fått den, eller hann åka. Frågor på det?
 
Topp