• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag vet att i samband med match osv. så postas det en hel del bilder i "Den första och dagens enda klocktråd!" & "Vad gör du (och din klocka) just nu-tråden!" Vilket är jätte kul.
Men den här tråden är tillägnad till alla Hammarbyare. Så oavsett om du gillar fotboll, bandy, hockey, handboll, bowling, pingis osv. så släng upp dina klockrelaterade bilder till Hammarby.

En GTG i samband med en Hammarby borta/hemma match kanske kan vara intressant?

Om man inte gillar Hammarby så är det helt okej, ni kan hålla det för er själva och skriva i en annan tråd/annat forum.
Tack på förhand!


Premiärmarschen 2014
IMG_5612 2.JPG


Tjäääna!
 

P-A

Sir Spamalot
Jag vet att i samband med match osv. så postas det en hel del bilder i "Den första och dagens enda klocktråd!" & "Vad gör du (och din klocka) just nu-tråden!" Vilket är jätte kul.
Men den här tråden är tillägnad till alla Hammarbyare. Så oavsett om du gillar fotboll, bandy, hockey, handboll, bowling, pingis osv. så släng upp dina klockrelaterade bilder till Hammarby.

En GTG i samband med en Hammarby borta/hemma match kanske kan vara intressant?

Om man inte gillar Hammarby så är det helt okej, ni kan hålla det för er själva och skriva i en annan tråd/annat forum.
Tack på förhand!


Premiärmarschen 2014
IMG_5612 2.JPG


Tjäääna!


Jävla fin ide! :)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Tjääääna willbur! ;)

Klart vi ska ha en Bajen-tråd! Gick oxå i premiärmarschen 2014. Och 2013 - sista på Söderstadion! Mäktigt!
Avslutningsmatchen förra året med 5-0 mot J-Södra efter missad straff mm. var oxå en höjdare!
Derbyt förra helgen var oxå helt OK...

Är ny-gammal Bajen supporter kan man säga. Har det i blodet från uppväxten, då min far var Bajare, uppvuxen på Söder. För några år sedan blev jag medbjuden på ett par hemmamatcher av min kusin & mina (vuxna) kusinbarn som är inbitna supporters och blev biten av engagemanget & gemenskapen.

Bor tyvärr inte i Sthlm, men brukar förlägga lite kundmöten i samband med Bajen-matcher (då snackar vi uteslutande fotboll, dock!) & försöka åka på de bortamacther som ligger hyfsat till för mig. I SuperEttan fanns inte så många inom vettigt avstånd, men i år finns ju både Örebro, Norrköping & Åtvid på vettigt avstånd från lilla Motala där jag bor. Örebro borta på Valborgsmässoafton är redan inbokat i kalendern.

Ska leta fram lite Bajen-klock-bilder & återkommer i tråden!

Bajen-GTG vore kul! Har snackat om det tidgare med bl.a. Erik1 & aleks men aldrig blivit av! Wollen är väl Bajen-supporter oxå, eller minns jag fel/skiter i det blå skåpet nu...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Borås på söndag vore kul, men har tyvärr annat inlovat i kalendern... Får kolla på TV/SVT Play istället.
(var/hur sänds den?)

Blir det mycket Bajen-folk där? Eller är det svårt att ladda om? Känns som derbyt var det alla laddat för redan sedan i höstas & nu när det är avklarat med bravur, så siktas det på Allsvenskapremiären istället.

Eller vad säger ni? Laddade för cup-kvarten på söndag?
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Tjääääna willbur! ;)

Klart vi ska ha en Bajen-tråd! Gick oxå i premiärmarschen 2014. Och 2013 - sista på Söderstadion! Mäktigt!
Avslutningsmatchen förra året med 5-0 mot J-Södra efter missad straff mm. var oxå en höjdare!
Derbyt förra helgen var oxå helt OK...

Är ny-gammal Bajen supporter kan man säga. Har det i blodet från uppväxten, då min far var Bajare, uppvuxen på Söder. För några år sedan blev jag medbjuden på ett par hemmamatcher av min kusin & mina (vuxna) kusinbarn som är inbitna supporters och blev biten av engagemanget & gemenskapen.

Bor tyvärr inte i Sthlm, men brukar förlägga lite kundmöten i samband med Bajen-matcher (då snackar vi uteslutande fotboll, dock!) & försöka åka på de bortamacther som ligger hyfsat till för mig. I SuperEttan fanns inte så många inom vettigt avstånd, men i år finns ju både Örebro, Norrköping & Åtvid på vettigt avstånd från lilla Motala där jag bor. Örebro borta på Valborgsmässoafton är redan inbokat i kalendern.

Ska leta fram lite Bajen-klock-bilder & återkommer i tråden!

Bajen-GTG vore kul! Har snackat om det tidgare med bl.a. Erik1 & aleks men aldrig blivit av! Wollen är väl Bajen-supporter oxå, eller minns jag fel/skiter i det blå skåpet nu...

Har, och kommer aldrig någonsin heja på bajen, eller gå med i haschtåget.

Du tänker nog på Fryken
 

Ponlarsson

Panerai
Får väl välkomna er till Sveriges bästa bortaläktare på söndag. Förhoppningsvis hinner verkligheten ikapp er när eleganterna skickar ut er ur cupen.
 

Cryssarn

Rolex
GTG innan match vore riktigt grymt.
Kommer sakna mina hjältar från söder från och med maj. någon som vet hur man kan titta på matcher utomlands?
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
GTG innan match vore riktigt grymt.
Kommer sakna mina hjältar från söder från och med maj. någon som vet hur man kan titta på matcher utomlands?

Jobbigt! Går det inte att komma förbi C Mores "reginosskydd" på nå´t smidigt sätt? Det kan säkerligen nå´n datahacker hjälpa dig med med hjälp av VPN-tunnlar & allt vad f-n det nu heter...

I höstas var jag på Kap Verde när Bajen spelade sin näst sista(?) match mot GAIS & gjorde mig en j-la massa besvär för att hitta en plats med hyfsat WiFi för att köpa & streama matchen från C More, men upptäckte till min fasa att det inte funkade ifrån utlandet.
Men jag lyckades på kort varsel lösa ett TV4 Play Premiumabonnemang & dom visade matchen, tack vare att SuperEttan gick på TV4 Sport/Kanal 12.
(en j-la skitmatch iofs... 0-0 har jag för mig...)
 

Cryssarn

Rolex
Jobbigt! Går det inte att komma förbi C Mores "reginosskydd" på nå´t smidigt sätt? Det kan säkerligen nå´n datahacker hjälpa dig med med hjälp av VPN-tunnlar & allt vad f-n det nu heter...

I höstas var jag på Kap Verde när Bajen spelade sin näst sista(?) match mot GAIS & gjorde mig en j-la massa besvär för att hitta en plats med hyfsat WiFi för att köpa & streama matchen från C More, men upptäckte till min fasa att det inte funkade ifrån utlandet.
Men jag lyckades på kort varsel lösa ett TV4 Play Premiumabonnemang & dom visade matchen, tack vare att SuperEttan gick på TV4 Sport/Kanal 12.
(en j-la skitmatch iofs... 0-0 har jag för mig...)
jo jag får ta och tunnla mig ut. synd att det inte finns smidigare sätt
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Hejar inte på något svensk lag men känner väl en viss samhörighet, jobbade på Tele2arenan tidigare så har en bilder att bjuda på till er fans. Om det är av intresse förstås. :)

Utsida fasad.
20130118_224821.jpg


Innan konstgräset var på plats.
20130327_212915.jpg


Där är avspark!
20130607_204153.jpg

20130624_202931.jpg


Tak & plåtfasaden.
20130607_204617.jpg

20130607_204646.jpg


Uppe bland balkarna, där jag tagit bilder på planen osv.
20130620_183758.jpg


Bortalagets omklädningsrum.
20130620_220622.jpg


Hemmalagets omklädningsrum, Hammarbyfärger givetvis. ;)
20130620_221046.jpg
20130620_221051.jpg
20130620_221100.jpg
20130620_221103.jpg
 

willbur

Rolex
2-Faktor
GTG innan match vore riktigt grymt.
Kommer sakna mina hjältar från söder från och med maj. någon som vet hur man kan titta på matcher utomlands?
Vart ska du då? :) Jag bor i Australien och här brukar det också vara spärrat till endast Sverige, använde mig av ett program som heter https://unlocator.com till min mac nu när derby matchen sändes via svtplay och det funkade ganska bra!

Hejar inte på något svensk lag men känner väl en viss samhörighet, jobbade på Tele2arenan tidigare så har en bilder att bjuda på till er fans. Om det är av intresse förstås. :)

Utsida fasad.
20130118_224821.jpg


Innan konstgräset var på plats.
20130327_212915.jpg


Där är avspark!
20130607_204153.jpg

20130624_202931.jpg


Tak & plåtfasaden.
20130607_204617.jpg

20130607_204646.jpg


Uppe bland balkarna, där jag tagit bilder på planen osv.
20130620_183758.jpg


Bortalagets omklädningsrum.
20130620_220622.jpg


Hemmalagets omklädningsrum, Hammarbyfärger givetvis. ;)
20130620_221046.jpg
20130620_221051.jpg
20130620_221100.jpg
20130620_221103.jpg

Shit va äkta! Till en början var jag så skeptisk att gå till Nya söderstadion, efter hängt varje match på Söderstadion under fem år i ettan så var det verkligen tufft. Men nu börjar det kännas mer och mer som ett hem, det är ju en fantastik arena och ni som har jobbat med den har gjort ett riktigt bra jobb.
 

Cryssarn

Rolex
Vart ska du då? :) Jag bor i Australien och här brukar det också vara spärrat till endast Sverige, använde mig av ett program som heter https://unlocator.com till min mac nu när derby matchen sändes via svtplay och det funkade ganska bra!



Shit va äkta! Till en början var jag så skeptisk att gå till Nya söderstadion, efter hängt varje match på Söderstadion under fem år i ettan så var det verkligen tufft. Men nu börjar det kännas mer och mer som ett hem, det är ju en fantastik arena och ni som har jobbat med den har gjort ett riktigt bra jobb.
Jag flyttar till usa i maj
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag pingar Ernesto för jag tror mig veta att du sitter på lite bilder? Har din 116200 fått vara på Nya söderstadion än? :)

Du tror rätt! Gått på Hammarby sedan jag var liten. Klippte min kusins gräsmatta för en plåt och en polo med Bajen på hjärtat i högstadiet. Familjen är gröna.

116200 har inte fått besöka än, jobbat när det varit match.

Har två bilder från Instagram:
Från kortsidan där jag alltid står
image.jpg

När det var 31k ish
image.jpg


snoozarn fan vad coolt att du spikat på arenan, man får tacka ;)
 
Topp