• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Klugel

Omega
43351b917580d0610a6174de2f0eb472.jpg
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Tyvärr jobbar jag så kommer inte kunna streama :(
Till alla som är plats, sjung non-stop och fota era klockor och lägg upp i tråden! :)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Stort grattis alla bajare! Jag lyckades hitta en felfri stream trots utomlands och dålig lina :D Fanns mycket som kunde varit bättre idag men jag är nöjd med resultatet och mest förvånad över Nahir besara, vilken utveckling han har gjort!
Nanne var nyfriserad också, hehe.
 

Cryssarn

Rolex
Vart tog det stopp? jag har biljett mot Åtvidaberg på långsidan mer mot andra kortsidan, men vill ta några öl i "baren" med andra kompisar från klacken. Dvs klacken på långsidan och inte där UB står
 

tissoter

Audemars
Vart tog det stopp? jag har biljett mot Åtvidaberg på långsidan mer mot andra kortsidan, men vill ta några öl i "baren" med andra kompisar från klacken. Dvs klacken på långsidan och inte där UB står
Hmm, ja det var typ där VIP platserna är strax efter plats a223, men jag har som sagt hört att det ska gå men har ingen riktig koll på hur, såg ganska blockerat ut men det kan ju säkert gå och smitta igenom vid en mindre full match.
 
Topp