• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Av rent intresse - vad är logistisk mardröm numera? Finns massor av parkering, bussar och tåg, och dessutom relativt nära till flertalet tunnelbanestationer. Nej, jag tycker inte friends är perfekt - men att kalla det en mardröm nu är väl att ta i?
Sist jag var där (cupderbyt) tog det en timma innan bängen släppte in oss Bajare till tåget, detta kombinerat med SLs korta tåg och glesa trafik gjorde att det tog både en och två vändor innan alla kommit med. Parkering finns men dit låter aina inte en gå om man kommer från fel läktare, dessutom är det där parkeringsgaraget inte speciellt lätt att komma ur när det är knökfullt. Helt utöver polisproblematiken var tjejen på Beyonce i somras. Tid för transport därifrån: ca 80 minuter.

Så det är väl det som är en logistisk mardröm.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sist jag var där (cupderbyt) tog det en timma innan bängen släppte in oss Bajare till tåget, detta kombinerat med SLs korta tåg och glesa trafik gjorde att det tog både en och två vändor innan alla kommit med. Parkering finns men dit låter aina inte en gå om man kommer från fel läktare, dessutom är det där parkeringsgaraget inte speciellt lätt att komma ur när det är knökfullt. Helt utöver polisproblematiken var tjejen på Beyonce i somras. Tid för transport därifrån: ca 80 minuter.

Så det är väl det som är en logistisk mardröm.

Samma upplevelser faktiskt... Satt 40 min i garaget för att komma ut senast. Känns sådär när man har 25 mil att åka.
 

Apansson

Torpare
Sist jag var där (cupderbyt) tog det en timma innan bängen släppte in oss Bajare till tåget, detta kombinerat med SLs korta tåg och glesa trafik gjorde att det tog både en och två vändor innan alla kommit med. Parkering finns men dit låter aina inte en gå om man kommer från fel läktare, dessutom är det där parkeringsgaraget inte speciellt lätt att komma ur när det är knökfullt. Helt utöver polisproblematiken var tjejen på Beyonce i somras. Tid för transport därifrån: ca 80 minuter.

Så det är väl det som är en logistisk mardröm.
Ah. Snutjävlarna som ställer till som vanligt med avspärrningar. Samma sak när det är bortafight på hifdif stadion, då man måste gå över motorvägen från BLÅSUT av alla jävla ställen. Visste inte det var så illa som bortasupporter faktiskt.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Ah. Snutjävlarna som ställer till som vanligt med avspärrningar. Samma sak när det är bortafight på hifdif stadion, då man måste gå över motorvägen från BLÅSUT av alla jävla ställen. Visste inte det var så illa som bortasupporter faktiskt.
Tänk på stackars djurgårn som behöver åka söder om söder varannan match..
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
image.jpeg


Jag å Paneraien börjar bli redo att rulla mot Solna för derby.

2-2 idag!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Tristaste derbyt någonsin, avslaget på läktaren och på planen och ute i Solna. Ändå skönt med en poäng och att ha hängt av gnaget från toppstriden
 
Tristaste derbyt någonsin, avslaget på läktaren och på planen och ute i Solna. Ändå skönt med en poäng och att ha hängt av gnaget från toppstriden
Kan väl f-n inte vara tristare än hemmamötet för någon månad sedan?
Fet tumme upp, till alla er grönvita hjältar som tog er ut till Mordor!!
Ett insläppt mål på fem matcher, luktar Herreira och Inter på 60-talet lång väg?
Mot den moderna fotbollen! !:cigar:
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Kan väl f-n inte vara tristare än hemmamötet för någon månad sedan?
Fet tumme upp, till alla er grönvita hjältar som tog er ut till Mordor!!
Ett insläppt mål på fem matcher, luktar Herreira och Inter på 60-talet lång väg?
Mot den moderna fotbollen! !:cigar:
Har du helt rätt i, förträngt det så det hände aldrig ;)
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag är ändå nöjd med en pinne, hade jag fått det före matchen hade jag tagit det till 100%. Örebro är ett bra lag. Med det sagt är det lite småbittert även om spelet braskar om framtida segrar. Sex raka utan torsk, det kunde vara mycket värre.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Idag var det ju kul att kolla på Bajen. Svängig match som kunde slutat hur som! Tyckte dock att vi förtjänade 3 pinnar idag, men 3 skott i virket och en eller två diskutabla straffsituationer.

Snyggt mål av Besara, dock. Och snyggt av honom att tona mer firandet.

Ett fall framåt if you ask me!
 
Idag var det ju kul att kolla på Bajen. Svängig match som kunde slutat hur som! Tyckte dock att vi förtjänade 3 pinnar idag, men 3 skott i virket och en eller två diskutabla straffsituationer.

Snyggt mål av Besara, dock. Och snyggt av honom att tona mer firandet.

Ett fall framåt if you ask me!

Ja, det var verkligen en svängig match. Kan dock inte låta bli att bli besviken när de inte kan hålla tätt så nära slutsignal.

Älskade Besaras gest!
 
Ääännn går det våger på Hammarby sjööööö....
Stadsparksvallen i kväll, en favoritarena i Sverige, om än lökiga parkeringsmöjligheter.
Själv är man justerad och får se på teve, nån som skall ner?
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Ääännn går det våger på Hammarby sjööööö....
Stadsparksvallen i kväll, en favoritarena i Sverige, om än lökiga parkeringsmöjligheter.
Själv är man justerad och får se på teve, nån som skall ner?

Tyvärr inte, även om jag ju borde! För mig som bor ute i förskingringen så är Jönköping inom vettigt bilavstånd. Brukar åka till Örebro, Norrköping och hade i år planerat även Jönköping, men är tyvärr bokad på annat ikväll.

Vi får hoppas på en bra match, med fortsatt obesegrad svit. Vad blir det för mittbackar idag, tro? Aidoo fick väl sin 3:e varning i måndags? Å är ju lite på Nannes onda lista i alla fall... :cool:
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Farsan har ju flyttat till Jerusalem så man var småsugen på att börna ner. Schysst liksom, man försöker ju fixa en bortamatch/säsong. Men så är gobben på utflykt just den här veckan så det blir radiosporten hemma på sofflocket, årets bortamatch klämdes mot Gamla Uppsala (trevlig tillställning).
 
Mr No Clue fortsätter med sina sköna byten, men va fasen tre pinnar, gott så.
Mot Häcken är Boo avstängd, spännande att se hur det löses.
Aidoo skall nog inte agera spelfördelare...:cigar:
 
Topp