• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Erik1

Patek
2-Faktor
Oviktig match, handlar "bara" om övre eller nedre mitten placering. Men att bli så utskåpade av Elfsborg är illa. Tur att Nanne och Jingblad verkar ryka till nästa säsong. De förtjänar en eloge men det är dags att rulla vidare nu..
 
Oviktig match, handlar "bara" om övre eller nedre mitten placering. Men att bli så utskåpade av Elfsborg är illa. Tur att Nanne och Jingblad verkar ryka till nästa säsong. De förtjänar en eloge men det är dags att rulla vidare nu..
Den var inte oviktig, 9:a eller högre så blir det två hemmamatcher i cupen till våren.
Märklig taktik i dag, lycka-till-bollar i vart och varannat anfall, så man spelade i England på 70-talet och tunga vinterplaner, men nu spelar vi på slät plastplan,
och har gjort det i flera år.
Mängder av konstiga domslut och missade chanser.

Det svänger om Bajen...6-6 på två matcher, tie-break i Östersund nu på onsdag.
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Hahaha asså jag förstår inte varför vi spelar passivt en hel match? För att slå rekord att hålla flest nollor på bortaplan? Aja. INGE SM GULD FÖR AIK
Bra fråga.. jävla tråkigt sätt att avsluta en säsong på är det iallafall. Viktigt!! Nu ska vi bara hålla oss över Djyrgårn så blir det en helt ok säsong ändå
 

willbur

Rolex
2-Faktor
IMG_2281.JPG
 

willbur

Rolex
2-Faktor
I presskonferensen efter matchen mot Norrköping så verkar ju Nanne tydlig med att han HAR framtidstro om Bajen och sålänge han har det så kommer han ej att avgå. Så han sitter minst ett år till alltså.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
I presskonferensen efter matchen mot Norrköping så verkar ju Nanne tydlig med att han HAR framtidstro om Bajen och sålänge han har det så kommer han ej att avgå. Så han sitter minst ett år till alltså.
I det här läget kvittar det vad Nanne har för framtidstro kan jag tycka, tror inte han blir kvar faktiskt
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Det blev alltså Bye bye för Nanne.. spontana reaktioner?
Jag tycker man borde gett honom ett år till med tanke på hur hösten såg ut. Känns som att oavsett vem som tar över så kommer det bli samma placering nästa år och så säger man "det var hans första,nästa blir bättre" så blir det knappt bättre ändå... aja vi får se
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Jag tycker man borde gett honom ett år till med tanke på hur hösten såg ut. Känns som att oavsett vem som tar över så kommer det bli samma placering nästa år och så säger man "det var hans första,nästa blir bättre" så blir det knappt bättre ändå... aja vi får se
Håller med dig. Tycker Nanne har gjort ett bra jobb med tanke på materialet och hade gärna sett en fortsättning av den här höstens spel, se vad det skulle kunna leda till.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Säger som en snubbe jag känner: "Bara vi får ha 666 kvar i mittförsvaret så spelar det ingen roll vem som tränar oss. Minst oavgjort i alla matcher! Gör vi ett mål vinner vi!" :cool:
 
Topp