• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

P-vakten

Patek
2-Faktor
Stämmer :D
IMG_4001.JPG


Bajen bröder :woot:
 

willbur

Rolex
2-Faktor
På't igen :D Jag har inget emot att vi torskar idag så länge vi spelar bra. Sjukt spännande det ska bli i eftermiddag
 

direction

Panerai
2-Faktor

willbur

Rolex
2-Faktor
Ny sportchef ska vara "klart" Jesper Jansson. Är det verkligen bra? Kommer tidigare från Helsingborg och en kort vända i FC Köpenhamn.
 

direction

Panerai
2-Faktor
Ny sportchef ska vara "klart" Jesper Jansson. Är det verkligen bra? Kommer tidigare från Helsingborg och en kort vända i FC Köpenhamn.
Jag tror att han kommer att bli jättebra.
Stort kontaktnät, ännu bättre koll på spelare efter att han var chefsscout i FCK. Helsingborg tog ju dubbeln när han var sportchef där. Lämnade när Henke kom in och ville ha mer plats och mer att säga till om.
Jag tror att detta är något vi verkligen behöver stark personlighet som inte blir lätt att köra över.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Vilken jävla balja Figge gjorde i BP haha. Får vi se hur det går mot Östersund borta, jag hoppas självklart på Summerburst Vol. 2 Jämtland igen :)
 
Topp