• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale 50atmos quartz

Hur är det nu, är det insidan som räknas?


  • Totala väljare
    15

Maro

Audemars
Hej

Nu blev det dax att sälja min sista quartz för att kunna köpa en annan quartz.

Detta är en Squale 50 atmos med "vissa" spår av användning, men låt inte skenet bedra dig. Under stålet på denna sitter ett NOS AS 536.121 verk som fick nytt batteri i Mars i år.

Sitter på ett gummi från Italienska Bonneto Cinturino som doftar underbart.

Allt detta blir ditt för fjuttiga 4500 inkl frakt med posten. Vill du ha den skickad med REK så lägger du till 100sek. Betalning sker enklast med Swish!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Tät är den rackarn också, det ni... En tät vintage som pallar trycket.. Det var i mars i år trycktestet gjordes så jag garanterar det inte.. Jag har nyttjat den i plurret massvis med gånger så ska vara lugnt, renommerar dock trycktest igen.
image.jpeg


Retur: ingen i detta fall, eller jo om du känner jag undanhållit information om skick eller annat. Men då vill jag att du hör av dig när du öppnat paketet och inte en dag efter. Skickas isåfall tillbaka i samma skick som du fick den och på samma transportsätt.

Mvh Marcus
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    97.4 KB · Visningar: 33
Topp