• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Squale Vintage Master

hedbrg

Panerai
Squale har i samarbete med Page & Cooper tagit fram en "Vintage Master" med NOS vridring och i övrigt nya delar. 39 mm boett, plexi, 250 m WR. Upplagan begränsades av antalet vridringar dom hittade på lagret, 20 st av varje, varav den blåa sålde slut i ett nafs.

Det är inte utan att man blir rätt sugen, men 15 loppor känns rätt mycket för en Squale, även om dom börjar öka en hel del i pris, eller vad säger panelen.

Vintage Master, najs eller bajs?

DSC02529.jpg
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Najs! men som du säger, alldeles för dyrt för att jag ens ska tänka tanken..
 

hedbrg

Panerai
För 5000 mindre hade det nog varit givet köp för min del, hade kunnat skippa det extra läderbandet, kniven och klockrullen man får med då. Men i slutändan är de ändå bara ytterligare ett 2824-2 som snurrar där inne. Men boetten och plexit ska vara speciellt framtaget för just dom här 60 klockorna, lite roligt ändå.

Bonusbilder på tillbehören, finns ju några knivgalningar här.

12045-fr_-_front_squale__1.jpg
dsc02574_1__1_1.jpg
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Gillar idén att dom använder de gamla ringarna! Dock är 15 k way to much för en squale i min värld.
 

orre

Cartier
Hade gärna knipit den blåa men kanske inte för 15'. Blir najs från mig.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

hedbrg

Panerai
Folk har för mycket pengar :confused: Både blå och silver slutsålda, bara svart kvar. Visst är den fin med, men silver lockade ändå mest för mig...
 
Topp