Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

SSC017 eller SSC015

Diskussion i 'Diskussion' startad av Ma55Acr3, 22 december 2014.

1. Ma55Acr3
    Trådstartare

Ma55Acr3 Torpare

Jag kan inte bestämma mig mellan Seiko SSC017 och SSC015.
    Den blåa 017 har snygg blå färg medan 015 har ett mer seriöst utseende. Är det någon skillnad i komfort/funktion mellan de här två klockorna? Verkar ligga på samma pris.

Chuck gillar detta.
  2. JaTack

JaTack Friends of KS

Enda skillnaden verkar vara färgen. Jag hade gått på en SSC017 eftersom det är roligare med lite färg som bryter av, men ta den du tycker bäst om!

Finns också i fler varianter bör tilläggas:

3. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    017, riktgt smutt! Överlag är det där en väldigt trevlig modell, köpte en (fast svart och gul) till frugans systers kille. Bra storlek, fin finish inte minst på tavlan. Skulle borsta länken i övrigt inget att klaga på, kör :)

4. Ma55Acr3
    Trådstartare

Ma55Acr3 Torpare

Vad menas med borsta länken?

5. _jonte

_jonte Friends of KS

17 röstar jag på av de två. De röda detaljerna funkar inte på den andra imho. Annars är pepsin kul med.
    Snygga klockor är de!

6. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Länken är både borstad och blank, tycker personligen det är finare med helt borstad till den klockan. Går att fixa själv med en scotch brite. Även snygg på gummi :)

7. sp00ky

sp00ky Torpare

Mårtenssons ur Brookfield