• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Står och hänger vid Rob E..

Ricrob

Patek
Rollen på "översyn", lunch med leben om en timme.. Förutom regn och rusk en ganska skön dag.. Är det ngn som är i närheten, så dunka ett pm eller ring (om du har mitt nr ;))!
 

Målarn

The Steak
Ribrob hold your horses, jag och Porsan kommer dit troligen vid 4-5 tiden så dra inte dit för tidigt ;)
 

Ricrob

Patek
Fanns ej i lager, ca 1 vecka levtid. Brydde mig inte om att fråga pris, då jag skjuter dig om du köper den ny! ;)

40 mm, cal 049, roterande bezel med ceramiska inlägg, 100 m wr, gummistrap. En perfekt klocka för dig Master, om du vill simma motsrtöms!

Min 16613 behövde lite packningsmasage, så den fick stanna en dag till.. Hoppas leben har sin på sig så jag kan stilla abstinensen! :D
 

P-A

Sir Spamalot
Det är en gått där snart. Har de något event inplanerat eller Får de slänga ihop något? ;)
 

Ricrob

Patek
@Målarn, sorry men jag har ett liv också! ;) På väg till skolan nu efter en trevlig lunch med leben, så vi får ses en annan gång!

@Spence, jag kollade på tot 5 band och har två givna vinnare med liten fördel på det ena men jag får inte till det med bilder så jag messar dig.

Måste lära mig det där med bilder igen.. Har en ny kärlek som satt på armen där inne!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
@Målarn, sorry men jag har ett liv också! ;) På väg till skolan nu efter en trevlig lunch med leben, så vi får ses en annan gång!

@Spence, jag kollade på tot 5 band och har två givna vinnare med liten fördel på det ena men jag får inte till det med bilder så jag messar dig.

Måste lära mig det där med bilder igen.. Har en ny kärlek som satt på armen där inne!

Gör så, tack!
 
Fanns ej i lager, ca 1 vecka levtid. Brydde mig inte om att fråga pris, då jag skjuter dig om du köper den ny! ;)

40 mm, cal 049, roterande bezel med ceramiska inlägg, 100 m wr, gummistrap. En perfekt klocka för dig Master, om du vill simma motsrtöms!

Min 16613 behövde lite packningsmasage, så den fick stanna en dag till.. Hoppas leben har sin på sig så jag kan stilla abstinensen! :D

Förstår att det är levereranstid, dom är väl så sjukt populära att dom säljs direkt ;)
 

Josef B

Bestraffaren
Nån som ska dit imorrn? Tänkte gå förbi och stressa dem lite, jag borde ju haft min nya i hand i detta nu ju! :)
 

Ricrob

Patek
Nån som ska dit imorrn? Tänkte gå förbi och stressa dem lite, jag borde ju haft min nya i hand i detta nu ju! :)
Ska ev hämta min i morgon om jag hinner, isf runt 13-13:30 men då är det bråttom.. Annars blir det på onsdag vid lunchtid och då hinner det lunchas också..mom det finns slantar kvar..? ;)
 

Ricrob

Patek
Jahapp, då var det dags för en ny sväng till Rob E idag! Fick mess igår om att min pingla är klar:

Hur många urmakare MMS'ar bilder på tro!? ;)
KIsAndS.jpg


Sist jag såg den här maskinen var jag bra svettig..
cLjrV21.jpg


Härligt med en liten "vår-trimning" med genomgång och nya packningar, så man vet att den är badsäker i sommar! Allt såg Rolex ut i verket och så också, så nu behöver jag inte fundera på om den behöver servas heller på ett tag. Är det fler som brukar se till badklockorna innan sommaren?

Blir nog även att kela lite till med mitt nya hjärnspöke när jag ändå är där igen..
OIbtK18.jpg

LDPUezW.jpg


Ngn som ska dit idag efter lunch?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fan vilken snygg 16613 på den bilden, en helt annan lyster än din klocka :-D
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kul att personalen samlades på Rob runt min klocka och sa att det var den snyggaste 16613 de någonsin har sett. De nämnde även att de hade ett riktigt lik inne på helrenovering just nu. Tror inte de visste att du var ägaren till den........:D
 

Ricrob

Patek
Dom visste mycket väl vems det var och av ren respekt och hänsyn till din avundsjuka så var det så det lät.. När du stod med näsan i Rolexmontern byttes det blickar och hymlades med ögonen, ville inte säga ngt men nu var det du som började! :D
 
Topp