• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stöd Målaren! Visa din Speedmaster!

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
I en bister värld där guldrolexen är borta måste nu den stackars Målarn enbart smyga runt med en månklocka på armen. I en ren sympatiåtgärd, á la franska bönder, uppmanar jag alla Speedyägare att göra gemensam sak av detta förtryck! Upp till kamp! Solidaritet! Broderskap! På med din Speedy!

null_zps62819262.jpg
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Snacka om att bli tagen med brallerna nere... ...här står jag, "mellan Speedmasters" för första gången på 10år... Men jag kan erbjuda mitt moraliska stöd!

-guldrolex... pffft...

-världens bästa kronograf! JA! :)
 

M021

Rolex
2-Faktor
I en bister värld där guldrolexen är borta måste nu den stackars Målarn enbart smyga runt med en månklocka på armen. I en ren sympatiåtgärd, á la franska bönder, uppmanar jag alla Speedyägare att göra gemensam sak av detta förtryck! Upp till kamp! Solidaritet! Broderskap!
4sJ6rwf.jpg


Jäkligt nyfiken på vad vi kommer se i kommande paketöppning, jag gissar Sky-Dweller alternativt Aquanaut, leben, kanske dags för en gissningstråd;)
 

lex

Omega
Jag tappade min speedmaster i golvet, den stannade grrrr :(
Nu är den hos urmakaren på reparation och service....
 

Bolio

Panerai
Känner inte Målaren personligen men efter att följt hans grymt bra trådar en längre tid och alla hans högst personliga bilder på hans förra guld kärlek är inte jag ett dugg orolig för honom. Tror han sitter och tok njuter 24/7 med vetskap om vad som ska ramla in innom kort. Själv är det just det jag kollar först varje gång jag går in på KS en lådöppnings tråd skapad av Målarn.

Väntar med spänning på det nya uret som kommer få vara med om mer än vad många andra ur får vara med om i allt från målarfärg klad, spackel och resor :D.
 
Topp