• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stört beteende

V.Price

Omega
2-Faktor
Jag kommer ofta på mig själv med att sitta och leta efter saker på nätet, för närvarande klockor, inte för att jag behöver men jag...måste...
Det är inte alltid själva prylen som är det mest intressanta utan jakten på den. Det är ju inte så att jag slutar köpa saker bara för att jag nyss köpt något.
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Händer mer sällan nu, men har hänt mer än en gång att man köpt något bara för att det var ett bra pris. Inte ens något man egentligen letat efter, men så ligger där en annons där priset ju är väldigt lockande...
Kombinera detta med en ovilja att sälja (har tänkt bättra mig där) så blir det ju lite fler klockor än man tänkt sig.
 

Gnocchi

Omega
2-Faktor
Har inte missat många poster i säljforumet på ett tag. Så har man ju demonerna i huvudet att kämpa mot hela tiden. Men som en jag fick berättat för mig tidigt in i mitt, ännu unga, klockintresse - när det kommer till klockor måste man får vara en tonåring som precis fått sin första lön från sommarjobbet ibland. Sen kan man ju diskutera termen "ibland".

Snygg klocka!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Kollar många sälj och bytestrådar men har ofta en hyfsat klar bild av vad som står på hitlistan. Nu är det dock 4-5 olika alternativ som hägrar. Stillar köplusten med att köpa skor istället :)
 
Topp