• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

St Maxime

Gripen

Omega
Sålt en klocka, en Sinn, till @St Maxime samt fick en Longines i inbyte. Mycket vänlig och trevlig kille :angel: som jag själv inte har träffat.
Postade klockan till min vän i Stockholm som träffades F2F med St Maxime. Allt var topp! ;)
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Seiko skx till herrn. Mycket trevlig dialog och smidig att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
 

Eidolon

Omega
Ett stycke affär med St Maxime genomförd (Lifestyle-relaterat). Trevlig kille, supersmidig affär och föredömligt paketerade varor.

Solklar good guy!
 

MrSandin

Omega
Sålde en klocka till St Maxime. Trevlig dialog samt bra att göra affär med. En snabb och smidig affär helt enkelt, trots logistiska utmaningar! 100% GG.
 

Biskopen

Cartier
2-Faktor
Köpte en Squale ATMOS 20 Classic 1545 MK2 av Christian och är mycket nöjd med klockan. Vi hade en trevlig och bra dialog och enligt mig är Christian en 100 % good guy. :)
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt några band av Christian,
Snabbt postat och supertrevlig i PM.
Absolut GG!
 

eblomgren

Omega
Köpte läderband av Christian. Förstklassig service, från första kontakt tog det under två timmar innan det blev personligt levererat till mig.

110% GG!
 
Topp