• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stanley Cup 2015

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Har bara sett från 3:e perioden (tyckte det var en bra idé att sova lite också) men av det jag har sett så har det vart bra hockey. Så väl värt att slarva lite med nattens sömn.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Så det var det, hadde inte gissat att NYR skulle överleva när de låg under med 3-1 i matcher. Men bra match av det jag såg av den. Nu tillbaka till sängen och sova några timmar är det som gäller :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Well... Vad var det jag sa... Det är ju Caps-standard att förlora serier som man leder med 3-1
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Well... Vad var det jag sa... Det är ju Caps-standard att förlora serier som man leder med 3-1
image.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Henke måste verkligen stå på huvudet om dom vill vidare. Stamkos har 10p hitills men har inte ens vaknat än. Vaknar han så blir det jobbigt, vilket jag tror.

Tror Henke nått formtoppen nu när det gäller så tror faktiskt han kan grejja det. Håller ändå på Ducks och tror oavsett lag förlorar mot dem men den som lever får se:D

Nu blir det Tv med vm samtidigt som nhl på datorn
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tampa segrade i alla tre möten i grundserien men tror ändå på NYR, men kommer nog bli en tuff serie.
 

SSL

Audemars
Tror Henke nått formtoppen nu när det gäller så tror faktiskt han kan grejja det. Håller ändå på Ducks och tror oavsett lag förlorar mot dem men den som lever får se:D

Nu blir det Tv med vm samtidigt som nhl på datorn

Hawks ska dock inte underskattade. Dom har Kane, Toews, Keith m.m. Och Oduya o co raderade ut Parise i Wild helt och hållet. Parise slog ut Superhypade St Louis nästan helt på egen hand. Blir ett jättemöte. Synd att Hawks - Ducks inte är finalen, för det är dom två bästa lagen.
 

par

Patek
2-Faktor
Hawks ska dock inte underskattade. Dom har Kane, Toews, Keith m.m. Och Oduya o co raderade ut Parise i Wild helt och hållet. Parise slog ut Superhypade St Louis nästan helt på egen hand. Blir ett jättemöte. Synd att Hawks - Ducks inte är finalen, för det är dom två bästa lagen.

Håller med...



Rangers har börjat riktigt bra
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Usa-Ryssland är en riktigt riktigt bra match också


Verkligen, men fan både domarna och kommentatorerna måste upp ett par snäpp...

Domarna missar ju uppenbara 2:eek:r och tar felaktiga offsides osv... Pajar ju bara spelet. Lökiga regler att man måste åka ut direkt om man tappar utrustning...

Kommentatorerna, ja... Var ska man börja... Dom har ju ingen koll, överhuvudtaget...
 

par

Patek
2-Faktor
Verkligen, men fan både domarna och kommentatorerna måste upp ett par snäpp...

Domarna missar ju uppenbara 2:eek:r och tar felaktiga offsides osv... Pajar ju bara spelet. Lökiga regler att man måste åka ut direkt om man tappar utrustning...

Kommentatorerna, ja... Var ska man börja... Dom har ju ingen koll, överhuvudtaget...



Kom igen, Granqvist är alltid kung
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Kom igen, Granqvist är alltid kung


Hade gärna sett att dom är mer insatta, varje gång en ryss blir trippad (iofs bara hänt 2 ggr i matchen) så skriker dom filmning och när keepern i USA gjorde en schysst räddning så börjar dom spekulera i om det är en situation som avgör matchen. I början av andra perioden...

Ryssland är flera klasser bättre än USA. En fröjd att se ryzzarna i PP
 

par

Patek
2-Faktor
Hade gärna sett att dom är mer insatta, varje gång en ryss blir trippad (iofs bara hänt 2 ggr i matchen) så skriker dom filmning och när keepern i USA gjorde en schysst räddning så börjar dom spekulera i om det är en situation som avgör matchen. I början av andra perioden...

Ryssland är flera klasser bättre än USA. En fröjd att se ryzzarna i PP


Nja, USA är ett par snäpp bättre so far

Ryssnarna filmade mot Sve också, precis som förra året dvs:)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Nja, USA är ett par snäpp bättre so far

Ryssnarna filmade mot Sve också, precis som förra året dvs:)


Ska man leta fel så missade dom ju dessutom en löjligt uppenbar high sticking på amerikanarna i boxen.

Nja, verkar som både du och kommentatorerna vill att USA vinner, ryssarna spelar ju överlägset roligast hockey
 

par

Patek
2-Faktor
Ska man leta fel så missade dom ju dessutom en löjligt uppenbar high sticking på amerikanarna i boxen.

Nja, verkar som både du och kommentatorerna vill att USA vinner, ryssarna spelar ju överlägset roligast hockey

Precis som de tog en tripping och släppte en?


Jo fast jag tror det jämnar ut sig. Usa har ägt spelet totalt(kolla tid i anfallszon och delvis skott på mål) men hockey är inte alltid rättvist, för nu gjorde de mål:) bobrovsky har ju varit ruskigt bra och hållt kvar Ryssland
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Precis som de tog en tripping och släppte en?


Jo fast jag tror det jämnar ut sig. Usa har ägt spelet totalt(kolla tid i anfallszon och delvis skott på mål) men hockey är inte alltid rättvist, för nu gjorde de mål:) bobrovsky har ju varit ruskigt bra och hållt kvar Ryssland


Vilken jävla déjà vu jag fick när ovechkin gjorde målet, har väl sett det där typ 25 gånger den här säsongen, resterande är ute på kanten i PP ;)
 
Topp