• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stans bästa pizza?

Josef B

Bestraffaren
Kunde inte sluta tänka på Meno. Italiensk igen.
20170516_191625.jpg
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Snabba ryck!
Riktigt bra! Tog Nduja med tomatsås, pboyola, ndujasalami, tryffelsalami, grana padano.
20170507_123934.jpg
När man går på diet och det gröna nyckelhålet skriker när man öppnar kylskåpet, då är den här tråden en smula tortyr och tillflykt på samma gång! Jäklar vad du äter pizza Josef B! Gissa om man blir avundsjuk:) Kul tråd och självklart måste man synda Pizza när man är i stora staden i sommar!
 

Josef B

Bestraffaren
När man går på diet och det gröna nyckelhålet skriker när man öppnar kylskåpet, då är den här tråden en smula tortyr och tillflykt på samma gång! Jäklar vad du äter pizza Josef B! Gissa om man blir avundsjuk:) Kul tråd och självklart måste man synda Pizza när man är i stora staden i sommar!
Haha man är i ett stim, snart är man i normalläge igen :)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
När man går på diet och det gröna nyckelhålet skriker när man öppnar kylskåpet, då är den här tråden en smula tortyr och tillflykt på samma gång! Jäklar vad du äter pizza Josef B! Gissa om man blir avundsjuk:) Kul tråd och självklart måste man synda Pizza när man är i stora staden i sommar!
Finns ju faktiskt pizzadiet helt seriöst. Det är ju bara ett av dagens mål.
 

Josef B

Bestraffaren
Du har rätt att ha fel. N'dujan på Meno male är kanske världens bästa pizza. :)
Den är jävligt bra! Kanske bästa pizzan jag ätit. Men nu pratar vi om att dra genomsnitt på alla Meno Males pizzor med Bakfickans, så snittar Bakfickan högre :) Det är kocken som gör det hela, Bakfickans är grym!
Formaggio med salcicca och fiarelli är gudomlig. En egen variant jag komponerat :)
 
Senast ändrad:

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Den är jävligt bra! Kanske bästa pizzan jag ätit. Men nu pratar vi om att dra genomsnitt på alla Meno Males pizzor med Bakfickans, så snittar Bakfickan högre :) Det är kocken som gör det hela, Bakfickans är grym!
Formaggio med salcicca och fiarelli är gudomlig. En egen variant jag komponerat :)

Du har rätt, du skrev att stället var bättre. Och en brutal pizza gör ju tyvärr inte skillnad. :)
 
Topp