• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Star Wars

Ministern

Founder
2-Faktor
Det håller jag med om, men det känns som något man kan åtgärda. Alltså att balansera klasserna. Jag tycker bara att loadouts blir för mycket Battlefield. En av de stora anledningarna till att jag kommer köpa det är eftersom man körde det när man var barn och vill spela uppföljaren av spelet idag. Vilket det för mig (hittills) inte känns som.

När slutade du att vara barn? :D
 

Chagall

Cartier
Sett den första som släpptes (Tror jag det var. Den med Alec Guinness) för inte allt för länge sedan. Vet inte vad jag ska tycka. Det jag reagerade starkast på var alla stulna scener och liknande. Den när Marc Hamill ser sina släktingar blivit skjutna är tagen direkt från en av mina favoritfilmer, western "The Searchers" exempelvis. Charmiga specialeffekter (Borsett från all CGI. Har den redigerats i efterhand?) Plus för Peter Cushing också. Omöjligt att misslyckas med honom.

Den var en helt okej film. 5/10
 

Josef B

Bestraffaren
Sett den första som släpptes (Tror jag det var. Den med Alec Guinness) för inte allt för länge sedan. Vet inte vad jag ska tycka. Det jag reagerade starkast på var alla stulna scener och liknande. Den när Marc Hamill ser sina släktingar blivit skjutna är tagen direkt från en av mina favoritfilmer, western "The Searchers" exempelvis. Charmiga specialeffekter (Borsett från all CGI. Har den redigerats i efterhand?) Plus för Peter Cushing också. Omöjligt att misslyckas med honom.

Den var en helt okej film. 5/10
Fyfan att säga att den var bara "helt ok" ....

:D
 

RosaCasio

Cartier
CWKwwg4.jpg


Våra sällskapsspel
 

JohnDoe

Rolex
Såg första star wars 77 och tycker att det är fascinerande att man lyckats hålla liv i en filmserie i snart 40 år. Star trek är visserligen äldre men har inte riktigt lika bred spridning trots lojala fans. När det gäller filmsmak så är nog könsrollsstereotyperna rätt sanna även om det finns undantag. Min fru är precis lika ointresserad av action/scifi som jag är av drama/relationsfilmer. Det finns säkert kvinnor som gillar scifi men dem får man väl hitta på något trekkie konvent i USA eller på något cosplayforum men jag är inte så sugen på att klä ut mig. Gemensamma biobesök var det bara när barnen var mindre och vi gick på bio med dem. Nu går de hellre själva med sina kompisar. Passar mig utmärkt att gå på bio med "gubbligan" och se det man vill så kan frun gå med sina kompisar och se relationssörjan.
 
Topp