• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fixxxer

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Hej! Om ni gjort affär med mig så uppskattar jag om ni kan skriva en rad här! Tack!
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Bytt klockor i högre prisklassen med Stefan. Smidig kommunikation utan krångel. Klockorna var i bra skick som utlovat. Rekommenderas.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt rn fin Seiko Padi av Stefan, snabb och trevlig affär utan konstigheter, snabb leverans och väl packat. Gör gärna affär igen :). GG.
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka av Stefanweei och jag står fortfarande för mitt förra inlägg. Mycket bra kommunikation, väl paketerad vara, snabb leverans och enligt beskrivning. Gör gärna affärer med honom igen :)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpt en en Seiko av @Stefanweei.
Efter att ha tjatat ihjäl honom att sälja klockan till mig som han själv hade köpt ganska nyligen så gav han efter och i sann KS-anda släppte han den för samma peng som han fick den för. Allt gick smidigt till, skickade snabbt och det var väldigt bra paketerat, sånt uppskattas. GG i min bok.
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Mycket nöjd efter att ha köpt klocka av Stefan på distans. Klockan i toppskick och väl emballerad.
100 % GG
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Gjorde en bytesaffär med Stefanweei. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Håller vad han lovar. Rekommenderas starkt.
 

Rey

Rolex
Köpte ett Hirsch armband av Stefanweei. Snabba svar, snabb leverans och skick som utlovat! 2 godisbitar i paketet som en fin gest, helt klart goodguy! :)
 

GRONK

Cartier
Köpte en Seiko skx033 den 2/4. Inga konstigheter. Skickades direkt på måndagen och var i min befogenheter dagen efter. Paketeringen var ett roligt inslag haha. Kan bara ta och rekommendera denne man. :)
 
Topp