• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

steffe

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Ni som sålt, bytt eller köpt tid av mig kan väl skriva en rad eller två :)
 

d@ke

Cartier
Har försett steffe med en SKX009 mot cash. Snabb och enkel affär - helt i min smak. Rekommenderas.
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Här kommer 2 rader
om Steffe som är en riktig toppenkille, helt okomplicerad, snabb på betalfingret och lika angenäm som sin avatar! 100% goodguy.
 
Köpte en klocka + två band. Allt var i utlovat skick. Trevlig kille som fixade en snabb leverans! Gör gärna fler affärer med dig om det blir tillfälle.
 

månljus

Panerai
Sålt klocka! Allt sköttes kanon från steffes sida! Så inga konstigheter, väldigt smidig och enkel att ha att göra med! 100% goodguy i min bok.
 

Hkan

Breitling
Köpte en skx 009 av Steffe. Trevlig, snabb och lätt att ha att göra med på alla sätt. Total goodguy! Skulle absolut kunna köpa en dyrare klocka av honom.
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
@steffe sålde en strålande Explorer 2 i exakt det fina skick som han utlovad. Mycket trevlig kille och hjälpsam samt att han verkligen gjorde affären smidig för mig. Ser fram emot att få äta lunch ihop framöver när tillfälle ges. En 100% Goodguy.
 
Senast ändrad:

Cliff

Panerai
2-Faktor
Har nu gjort min andra affär med @steffe där jag sålt en klocka för +60tkr, denna affär var äntligen f2f. Som vanligt riktigt smidig affär från början till slut. Dessutom är han en riktigt trevlig och sympatisk kille man Gärna sitter och pratar med om klockor och annat. Gör gärna affärer igen eller tar en lunch nästa gång jag är i Göteborg. 100% goodguy.
 

mac

Omega
Steffe förmedlade en affär, och jag sålde till hans kompis som inte är medlem här på ks mycket bra och smidigt:)
 

Hitsville

Omega
2-Faktor
Köpte lifestyle av S. En hyvens kille, erbjöd hemkörning men det passade båda bättre att skicka. 100% goodguy.
 
Topp