• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Steffo förtjänar en egen tråd

MickJ

Omega
Haha, hade inte en aning om att den mannen var en klocknörd. Coolt, han verkar vara lite påläst med tanke på valen också.
 

Jonaz

Rolex
http://chevaleresk.se/912-2/
För den som vill varma upp med trailern!

Buskis. Har sett alla avsnitt ännu och väntar på lite hjärta. Senaste avsnittet med tassle loafers var lågvattensmärkenas urmoder. I ett program om stil vore det lämpligt om den som talar om stilen vore stilig och kändes sympatisk. Nu vill jag mest rufsa till pojkvaskern och utdela en lavett. Måns är en skön kille däremot.
 

Sonos

Omega
Såg att det redan kommit på tal lite högre upp i tråden men som en trevlig påminnare så är Steffo med ikväll i Chevaleresk kl 22.00 på TV6. Ska bli intressant och se vilka klockor han väljer att ta med i programmet!
 

Jimpa

Panerai
Screenshot_20161230-231404.png
gott nytt
 

Makkanxd

Rolex
Han såg ansträngd ut. Jag tog de säkra före de osäkra och gick på planet och flög min väg!
Såg inte ens vad han hade runt armen :(
 
Topp