• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Steffo's klocka?

finnirgens

Panerai
Sitter och slöar i soffan och försöker spana in Steffo's klocka......ser i vissa vinklar ut som en Newman eller en Tudor? Eller vad är det? Kanske detta har avhandlats tidigare i nån tråd men då måste jag missat den.
 

Marhoi

Friends of KS


Törnquist, Nyhetsmorgon.

Jag vet att karln har en exklusiv samling på cirka 20-25 klockor. Bland annat en Nautilus från -77. Morgonens program missade jag och kan således inte svara på frågan, men att det var en jävligt tuff klocka råder det nog inga tvivel om.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Han har bla. en Nautilus -76-77, Daytona -72, vintage Navitimer, vintage Panerai :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Skärmavbild 2014-03-07 kl. 10.03.49.png
 

JesperO

Rolex
Coolt, tyckte det såg ut så innan kidsen tvingade mig att byta till barnkanalen...
Härligt jobbat daviden
 

Asplund

Patek
2-Faktor
En av få anledningar till att jag kollar nyhetsmorgon är just för att se vad Steffo har på handleden :D
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Japp, rösttrycket hade blivit så stort att tv4 skulle misstänka röstfusk.

Tänk er en "Steffos fredagstråd" där han visar dagens Let's Dance-klocka, skulle bli episk.

Steffo, om du läser det här: bli medlem nu! :)


Vad är det som säger att han inte redan är medlem? :) Jag tror nog att med den samlingen och intresset, så surfar han nog runt klockforum på fritiden...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är ganska säker på att han finns ibland oss. Hade kontakt med honom för ngt år sedan och då berättade han att han har ett klockrelaterat projekt på gång. Han kan ju inte skriva om sprit hela tiden..:)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Är ganska säker på att han finns ibland oss. Hade kontakt med honom för ngt år sedan och då berättade han att han har ett klockrelaterat projekt på gång. Han kan ju inte skriva om sprit hela tiden..:)
Hade varit kul om han gav ut ett klockprojekt. Kan rekommendera denna, mysig, lärorik och inte så skitnödig som böcker i denna genren kan vara!

(Och ja, jag vet att länken sitter fel, men jag orkar inte ändra)
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hade varit kul om han gav ut ett klockprojekt. Kan rekommendera denna, mysig, lärorik och inte så skitnödig som böcker i denna genren kan vara!

(Och ja, jag vet att länken sitter fel, men jag orkar inte ändra)
image.jpg

Den är kanon! Har även "Passion" och "Njut" den senare är en favortit. Innehåller massor av njutbara saker man blir sugen att testa. Förutom "Bollifiering" av Popcorn! Jävla trams.. In i munnen med dem bara!:)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hade varit kul om han gav ut ett klockprojekt. Kan rekommendera denna, mysig, lärorik och inte så skitnödig som böcker i denna genren kan vara!

(Och ja, jag vet att länken sitter fel, men jag orkar inte ändra)
image.jpg


Blev väl utsedd till världens bästa spritbok förra året vill jag minnas :D Finns mycket kvalité i den där boken!
 
Topp