• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stein

Sålt en Rolex 14060M till Calle, Möttes i Uppsala efter lite Pm:ande och telefon. Inga som helst konstigheter super hela vägen.
Rekommenderas utan tvekan, en riktig good guy!
 

pjmb

Cartier
Slog till på en Tag Heuer av Stein, snabb och smidig affär f2f med trevligt tillhörande klocksnack.
100% goodguy!
 
Jag köpte en Sub av honom! Allt stämde med det som stod annonsen, inga konstigheter där. Riktigt trevlig och allt gick smidigt! Mycket nöjd med hela affären! :)
 

BOTL

Panerai
Snabb trade, gick utmärkt. Pengarna på kontot innan jag hann skicka. 100% goodguy. Dessutom jäklig trevlig att snacka med.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Har har vi en person som slagit nytt rekord i snabb affär. Från mål till start tog det ca två minuter (effektiv tid).Pengarna trillade in snabbare än ögat. Kan bara applådera och säga hatten av. :)
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Såldes en DJ till @Stein och det var en väldigt angenäm upplevelse. Trevlig kontakt, snabb betalning och väldigt okomplicerad transaktion. Underbart!
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Har handlat av @Stein det gick supersmidigt och han var grymt trevlig, träffades i en f2f affär. Rekommenderas varmt! 110% GG i min bok 🙏🏽
 
Topp