• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad STEINHART OCEAN 1 VINTAGE Red

sveol

Cartier
Nu åkte denna upp igen! Med lägre pris :)

Säljer min O1VR som jag haft sedan 2014-02 (köpt ny). 1.5 års garanti kvar. Fullset. Inkluderar 2 nya naton (oanvända). Kvitto finns såklart.
Skicket är utmärkt förutom lite repor på claspen samt någon liten repa på bezel. Klockan är begagnad och jag har använt den. Jag skickar självklart microbilder till den som är intresserad av köp.

Finns i Sthlm för f2f annars postens gröna. Ingen retur vid f2f annars 2 dagars retur om annonsen inte speglar klockans skick. Köparen står för den frakten.

Clasp låser och släpper fint. Bezel snurrar på bra. Håller tiden mycket bra. PR över 40 timmar.

ETA 2824-2 Swiss Made automatic, hacking second
Jewels: 25 jewels
Functions
hour and minute
central second hand
Date on the "3"
Case: stainless steel
Back: Stainless steel screwed, engraved
Diameter: 42 mm
height: 13 mm
Weight: 190 g
Dial: black
Crystal: domed sapphire crystal, double anti-reflection coating on the inside
Bezel: Sainless steel black
Indices: Superluminova C3, green
Lug width: 22 mm
WaterRes: 300 metres/990 feet 30 ATM acc. to DIN
Strap: stainless steel 22 mm, screwed
Buckle: stainless steel, safety clasp


Pris: 2495kr ink frakt i Sverige (postens gröna).

Ev kan denna inkluderas i ett byte med pengar upp eller ner. Intressanta objekt är Seiko Shogun (sbdc007), Armida A2, Helson sharkdiver 40, Raven vintage eller deep tech.

Mina egna bilder:
IMG_20140228_124415.jpg

_SAM8228.JPG

wrist1.jpg

case1.jpg

front2.jpg

back.jpg

140306.jpg
 
Topp