Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

stelah

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av stelah, 1 mars 2016.

1. stelah
    Trådstartare

stelah Biskop

Jag är ingen stor dealer av klockor. Jag är inte heller en samlare. Jag är en köpare, om jag känner något för klockan. Min filosofi är att jag inte ska äga någonting som inte används. Har jag sådana ska de bort till andra som vill bära dem. Har du köpt något av mig får du gärna skriva några rader.

Feffe gillar detta.
  2. Feffe

Feffe Torpare

Jag köpte en vintage Tissot av stelah och kan gott säga att det är den trevligaste affären jag varit med om. Utmärkt kommunikation med svar på alla möjliga frågor jag hade, och klockan skickades knappt en dag efter överenskommelsen.
    5/5

stelah gillar detta.
  3. Fritz1

Fritz1 Bonde

Köpte en kanonfin Atlantic av Stelah! Var hur smidigt som helst!!

stelah gillar detta.
  4. lennart

lennart Torpare

Köpte en Tissot av Stelah. Snabb smidig affär. Trevligt bemötande.

5. Perpetual

Perpetual Stadsbo

Från:
    Stockholm/Uppsala
    Köpt en rolex av Stefan. Mycket trevligt. Gör gärna affär igen :) Deal with confidence folks!

6. Ålarens

Ålarens Torpare

Köpte en Citizen Quartz Diver av stelah. Han svarar snabbt på PM, klockan stämde väl överens med beskrivningen i annonsen, samt snabb leverans. Jag kan absolut tänka mig att köpa klockor av honom igen. Goodguy : ))

7. Andersml

Andersml Präst

Köpt en Oysterlänk av @stelah . Länken var precis som beskrivningen i annonsen och vi fick en trevlig pratsstund i samband med FTF affären. Goodguy!

8. koze

koze Stadsbo

Köpt en DJ-tavla av Stelah, definitivt en goodguy som rekommenderas!

9. Richispice

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Köpte en mycket fin Atlantic-klocka från 50-talet av @stelah

Efter en mycket snabb korrespondens bestämde vi träff i ett regnigt Sundbyberg. Klocka och pengar bytte ägare och affären avslutades med en trevlig pratstund och klock-kläm.

@stelah är en goodguy i mina ögon.