• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scipio

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag är ingen stor dealer av klockor. Jag är inte heller en samlare. Jag är en köpare, om jag känner något för klockan. Min filosofi är att jag inte ska äga någonting som inte används. Har jag sådana ska de bort till andra som vill bära dem. Har du köpt något av mig får du gärna skriva några rader.
 

Feffe

Cartier
Jag köpte en vintage Tissot av stelah och kan gott säga att det är den trevligaste affären jag varit med om. Utmärkt kommunikation med svar på alla möjliga frågor jag hade, och klockan skickades knappt en dag efter överenskommelsen.
5/5
 
Köpte en Citizen Quartz Diver av stelah. Han svarar snabbt på PM, klockan stämde väl överens med beskrivningen i annonsen, samt snabb leverans. Jag kan absolut tänka mig att köpa klockor av honom igen. Goodguy : ))
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Köpt en Oysterlänk av @stelah . Länken var precis som beskrivningen i annonsen och vi fick en trevlig pratsstund i samband med FTF affären. Goodguy!
 
Köpte en mycket fin Atlantic-klocka från 50-talet av @stelah

Efter en mycket snabb korrespondens bestämde vi träff i ett regnigt Sundbyberg. Klocka och pengar bytte ägare och affären avslutades med en trevlig pratstund och klock-kläm.

@stelah är en goodguy i mina ögon.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Köpte ett velcro strap av Stelah.
Trevlig, smidig och en riktig goodguy! :)

D449B153-1A4A-4C7E-9904-04E648B9F332.jpeg
 
Tack @stelah för trevliga samtal och ett härligt möte uteslutande dedikerat till klockor. 120% GG! Livet är inte bara att köpa och sälja klockor - utan även filosofin kring- och samtal om klockor.
 

JDH

Cartier
Köpte en klocka av Stelah.
Vågar påstå att skicket var bättre än beskrivet!
Snabb och smidig affär.
110% Good guy!
 

JonAN82

Breitling
Köpt Basis-dyckarklocka av Stefan och kan endast ge 10/10. Stefan var trevlig och behjälplig på alla vis samt skickade med en bok i nyskick om klockor då han hade två ex utan extra kostnad. Så ganska långt över förväntan egentligen - stark rekommendation!
 

csaal

Omega
Köpte ett grymt snyggt Panerai band av @Scipio som var så snabb med att posta att inte ens swish han med ;) supernöjd och 100% på alla sätt!
 
Topp