Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Stendöd iphone 5s

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Wi, 25 juli 2015.

1. Wi
    Trådstartare

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Använde telefonen och plötsligt slocknade den. Den reagerar inte när man försöker starta den, reseta den, ladda den eller koppla upp till datorn.
    Någon som har erfarenhet av detta, hur löste det sig?

Så jävla typiskt att garantin gick ut för en månad sen...

2. Khoma

Khoma Stadsbo

Går den att starta upp i Recovery Mode? Vet att det fungerar på Android, aldrig köpt någon Appleprodukt , men borde väl finnas liknande alternativ?

3. Khoma

Khoma Stadsbo

4. Wi
    Trådstartare

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
  5. joca

joca Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Fick liknande problem med en gammal iPhone.
    Lämnade in för lagning och det löste problemet, minns inte vad som var fel tyvärr.

6. Wi
    Trådstartare

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Minns du vad det kostade eller var det ett garantiärende?
    Kanske lika bra att köpa en ny om det är dyrt

7. joca

joca Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Runt tusenlappen på iphonereparation Odengatan vill jag minnas :)

EDIT: Har för mig att det var något fel med "kontakter" eller liknande på kretskortet eller något sådant

8. Wi
    Trådstartare

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Alright..Får nog lämna in den..

9. MaziK

MaziK Friends of KS

Har du testat med att starta genom att hålla inne "sleep/wake" och hemknappen samtidigt tills Apple-logon dyker upp, om den nu gör det.

Sök även på DFU-mode, kanske var det som länkades till tidigare i tråden?

10. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Byt batteri

11. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Åk inte till någon random reparatör - boka en tid och dra till Apple store. Jag pajade glaset på min, och fixade jag det hos Apple så gick det på hemförsäkringen. Tog en utbytestelefon och behövde bara pröjsa självrisk på 750kr. Kolla med försäkringsbolaget, alternativt ring Apple och kolla läget, fråga snällt om de kan lösa det för att garantin gick ut så nyligen.

Sjobedan gillar detta.
  12. Ako

Ako Biskop

Från:
    Malmö
  13. MBx

MBx Stadsbo

Var med om en liknande sak med min gamla telefon iPhone4. Den "dog" och gick inte att skaka liv i (typiskt nog på en lång tjänsteresa). Inte ett livstecken vid inkoppling till dator eller eluttag. Efter några dagar reagerade telefonen på laddning och fungerade felfritt sedan dess!? Köpte en iPhone5 på tjänsteresan och sålde 4:an på Tradera och har inte hört något från köparen.