• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad STJÄRNAN dress-klocka Swiss Made

Hej!

Tänkte sälja min vintage dressare som inte får så mycket armtid då jag mest kör dykare till vardags. Den mäter 37mm inklusive krona, 18mm mellan bandhornen och tickar på riktigt bra enligt mina basala observationer. Kommer på nytt fejkläderband. Glaset lite repigt kanske men ser bättre ut i verkligheten än på bilderna:
_MG_1353.jpg

_MG_1358.jpg

_MG_1350.jpg

_MG_1352.jpg

_MG_1351.jpg

Pris: 600 kr
Betalning: via Swish eller banköverföring. F2F funkar kontanter bra.
Frakt: vid snabb och smidig affär bjuder jag på frakten i postens gröna!
Avhämtning: ja, i centrala Stockholm
Returer: OK inom 24h om den inte motsvarar beskrivningen (du betalar frakten tillbaka). Ej retur vid F2F.

Mvh
Matte
 
Topp