• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stjärnurmakarna - Oris!

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Tjena!

En vän slarvade bort dinkan nyligen och fick tillgodokvitto på Stjärnurmakarna på något vänster enligt försäkring.
Han kan tänka sig att lägga till lite deg och då tycker jag att han skall ha värdig dinka... men han vill inte lägga mer än X. Så med de faktorer jag har att ta hänsyn till har jag bestämt att han skall bära Oris denna sommar!

Så till frågan... finns det ens någon stjärnurmakarna som har Oris?
 

MrPlow

Rolex
Nacka forum, de har även omega och breitling


För oss har de sumpat en keramisk klocka i golvet vid batteribyte som gick i tusen delar. "Ursäkten": Vi återanvänder våra påsar som vi lägger klockorna i. De lyckades dock få tag på en ny länk och bytte denna.

Han som jag köpte min Omega hade ändrat längd på länken där. Resultat: Kortare länk, skadade skruvar.

Men en ny klocka kanske de kan sälja utan att förstöra den! Jag kommer dock aldrig gå dit igen.
 
Topp