• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholm Exklusiv GTG 21/3

Josef B

Bestraffaren
Då tycker vi att det är dags för en ny GTG! Eftersom denna kräver lite mer planering och kostnad så krävs det lite mer från deltagarnas sida.
Troligtvis så kommer vi bli hyfsat många som vi alltid blir, men blir vi minst 10 pers så måste vi förhandsbeställa maten. Just för att göra en gemensam och trevlig kväll av det hela så kommer det att kosta 275 kr för kallskuren buffé exklusive dryck.

Eftersom denna är av lite mer exklusivare GTG så kommer vi ha en mer höjd säkerhet och därmed ha ett minimum på 30 poster, och anledningen är helt enkelt att folk vill ha med sig lite mer finare klockor.

Sista anmälningsdagen är 15 mars och är bindande likaså avgiften som ej är återbetalningsbar, dagen efter så kommer jag helt enkelt att boka bord och mingelrum. Avgiften sätts in senast måndag 18/3 på konto xxx xxx xxx och vi kommer upprätta en lista i denna tråd på vilka som har anmält sig och vilka som har betalat. Kontonumret kommer att skickas via PM och när betalning skett så kommer platsen att PM:as ut när det är dags och det ligger centralt i Stockholm.

Vi kommer att träffas utanför stället kl 17.55 men vi som alltid kommer innan möts såklart på en bar bredvid, som tids nog kommer att visa sig.

Anmälningarna sker via PM till Josef B

Om intresset är hög så kommer jag redan nu boka 20 platser som vi utgår ifrån. Det är nästan 1 och 1/4 månad kvar och se till att stoppa undan några 100ringar för gott vin och bärs, så det är bara att kamma sig, ta sig i kragen, putsa klockan och anmäla sig, ju tidigare desto bättre! :)

Mer info inom kort.

Deltagare _PM konto_Betalat

Josef B - "Ja" - "Ja"
Spencer66 - "Ja" - "Ja"
Micke B - "Ja" - "Ja"
Aquaracer2 - "Ja" - "Ja"
Pappikjolo - "Ja" - "Ja"
Masterkiller - "Ja" - "Ja"
Denke - "Ja" - "Ja"
leben - "Ja" - "Ja"
Danne10 - "Ja" - "Ja"
MKRGG - "Ja" - "Ja"
JoberMan - "Ja" - "Ja"
Målarn - "Ja" - "Ja"
Ricrob - "Ja" - "Ja"
Jokkmokkswe - "Ja" - "Ja"
BME - "Ja" - "Ja"
TomasBC - "Ja" - "Ja"
Dubbe - "Ja" - "Ja"
Edin - "Ja" - "Ja"
Micke Ni - "Ja" - "Ja"
joey - "Ja" - "Ja"


20130207_182652_zps3121553d.jpg
 

BME

Cartier
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Det här vill man ju inte missa!
Måste kolla igenom kalendrar och åtaganden när jag kommer tillbaka till kontoret på måndag bara, håller tummarna att chefen inte skickat iväg mig på något då! :|
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Sv: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Riktigt kul! Får man bli packad?

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Trevligt! Jag kommer om jag då är åter i fosterlandet, vilket inte är omöjligt. PM:ar när jag vet.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Tanken, är att man skall kunna ta med ett gäng Klockor var och sedan får man se vad som händer!
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Redan ett gäng som anmält sig! Jävligt trevligt! :) Jag skickar PM imorrn till er, ska upprätta ett nytt konto bara.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Jag skulle gärna vilja (för första gången) titta förbi! Men som vanligt är jobbtider oklara för den 28/3. Hör av mig närmare inpå datumet!

Hälsningar Fabian.
 
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Jag vågar som vanligt inte vara med pga säkerthetaspekten, och rädslan för kolibakterier i buffén =)

Vad räknas in som "finare" klockor? Vintage?
 
Topp