• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholm Exklusiv GTG 21/3

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

F-n! Det är ju skärtorsdagen ju! Då är det svårt att boka jobbmöten i storsta´n, så man har en godkänd anledning att åka dit...
Dessutom är jag på väg till fjällen med familjen den dagen... Synd! Hade varit trevligt att få klämma & känna på fina klockor & kanske "råka" köpa en Rolex...

Ha en trevlig GTG, boys. Ser redan fram mot live-tråden. :cool:
 

Ricrob

Patek
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Spencer66 skrev:
Zenith skrev:
Vilket ställe ska ni boka på?


Det är hemligt och går till de medlemmar som anmält sig och betalat via PM.

Dum fråga... Vasa såklart! :mrgreen:

Jag är till 99,9 på, återkommer med PM inom kort!


Nej vafaaaan! Det är ju påsk! 99,9% sjönk precis drastiskt... Måste se om jag kan styra om avresedatum..?

Hoppas det inte är fler/många som ska åka bort när det är långhelg..?
 

David

Bödeln
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Har en stor leverans dagen efter, så blir nog omöjligt för min del, tyvärr.
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Tusan! Jag ber om ursäkt alla, jag tittade inte i kalendern utan stirrade mig blind på datumet och inte röda dagarna runt. Jag ändrar datumet till veckan innan, 21/3. Hoppas att det funkar för alla som redan anmält sig.
Återigen, jag ber om ursäkt!

mvh Josef
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 28/3

Josef B skrev:
Tusan! Jag ber om ursäkt alla, jag tittade inte i kalendern utan stirrade mig blind på datumet och inte röda dagarna runt. Jag ändrar datumet till veckan innan, 21/3. Hoppas att det funkar för alla som redan anmält sig.
Återigen, jag ber om ursäkt!

mvh Josef

No danger on the rooftop, som vi språkekvilibrister brukar säga :lol:
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Härligt!
Jag har PMat alla på listan och inväntar svar och när jag fått kontroll, så att säga, så skickar jag PM om konto.

Tack gubbs! :)
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Har fått svar från de flesta, så jag skickar ut PM nu ikväll.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Men Josef enligt listan så har du inte tackat ja, wazup with that? :roll:
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Sådärja, 20 platser är nu bokade! Det är över en månad kvar, gubbar, ni har tid på er att planera och få bort andra åtaganden! Det kommer bli hur trevligt som helst, bra öl och fina viner har de ;)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Tyvärr, det fungerar inte för mig denna gång (jag skidar Haute routen då).
Ni får ha det trevligt!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

TKVF skrev:

Get together :D

Vi syns, käkar och dricker gott medans vi pladdrar om allt som har med klockor att göra. Det är ett kul sätt att träffa personer från forumet då man har samma intresse(n) samtidigt som man får testa och känna en bra mängd med dinkor under kvällen.

Detta sker oftast på en restaurang eller liknande.
 

max

Dancing Queen
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

TKVF skrev:
Nördträff :cool:
Samlas ett gäng, alla tar med en försvarlig knippe klockor, vi snackar en herrans massa skit, äter lite, klämmer på klockor, dricker lite och har det allmänt trevligt.
Då det blir en del pengar i omlopp så brukar det dock krävas att man känner någon eller är välrenommerad på forumet men det är upp till arrangören att avgöra.

Edit: ynglingen ovan var snabbare
 

max

Dancing Queen
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

TKVF skrev:
Inte hört talas om de nya betalfunktionerna via mobil? Pengarna kommer fram direkt... Cash is no longer king!
Hehe ja nu är det ju inte så att vi samlar på mynt utan snarare att det tenderar ligga en hög klockor slarvigt utslängda på bordet.

Tack aqua :D
 
Topp