• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholm Exklusiv GTG 21/3

Ricrob

Patek
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

max skrev:
TKVF skrev:
Inte hört talas om de nya betalfunktionerna via mobil? Pengarna kommer fram direkt... Cash is no longer king!
Hehe ja nu är det ju inte så att vi samlar på mynt utan snarare att det tenderar ligga en hög klockor slarvigt utslängda på bordet.

Tack aqua :D

Fast å andra sidan har han ju en idé där.. Vi kan ju fota klockorna och visa bilder via våra telefoner! Men då ligger det ju en hög telefoner på bordet i stället och de är ju inte heller gratis.. Fan.. :mrgreen:
 

max

Dancing Queen
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Ricrob skrev:
Fast å andra sidan har han ju en idé där.. Vi kan ju fota klockorna och visa bilder via våra telefoner! Men då ligger det ju en hög telefoner på bordet i stället och de är ju inte heller gratis.. Fan.. :mrgreen:
Annars kan vi ju ta träffar online, bygga någon typ av sida där man kan skriva inlägg, visa bilder och prata med varandra...
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

max skrev:
Ricrob skrev:
Fast å andra sidan har han ju en idé där.. Vi kan ju fota klockorna och visa bilder via våra telefoner! Men då ligger det ju en hög telefoner på bordet i stället och de är ju inte heller gratis.. Fan.. :mrgreen:
Annars kan vi ju ta träffar online, bygga någon typ av sida där man kan skriva inlägg, visa bilder och prata med varandra...

:lol:
 

TKVF

Panerai
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Är det planerad någon träff eller liknande i Göteborgsområdet då?
 
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

max skrev:
TKVF skrev:
Inte hört talas om de nya betalfunktionerna via mobil? Pengarna kommer fram direkt... Cash is no longer king!
Hehe ja nu är det ju inte så att vi samlar på mynt utan snarare att det tenderar ligga en hög klockor slarvigt utslängda på bordet.

Tack aqua :D


Haha. Ursäkta TKVF, men det där var lite roligt.
Jag f.ö inte heller vad GTG var innan jag kom in här på forumet.
 

David

Bödeln
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Jupp, precis som igår är det GTG i Göteborg även ikväll, men inträdeskravet är minst en Yacht-Master.
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Kom igen nu, gubbs! Vi vill ha fler anmälningar!
Jag kommer lägga ut trådar i jämna mellanrum för att pusha på GTG:n. Ni som redan anmält er, kan väl börja se över insättningen? ;) På GTG:n så kanske ni kommer ha möjlighet att se mitt nya inköp ;)
 

Edin

Panerai
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Josef B skrev:
Kom igen nu, gubbs! Vi vill ha fler anmälningar!
Jag kommer lägga ut trådar i jämna mellanrum för att pusha på GTG:n. Ni som redan anmält er, kan väl börja se över insättningen? ;) På GTG:n så kanske ni kommer ha möjlighet att se mitt nya inköp ;)

Nu är ju jag lite ny här så menar inget illa (och har därigenom inte rätt att få vara med på blåsningen), men jag har ju märkt att det är rätt högt i tak, så det är såhär du tänkt finansiera din kommande Vacheron eller AP?

Men vad är då en GTG på slotet, jag har ju i alla fall träffat Ricrob (köpte ett TAG croco av dig) så jag får vell vara nöjd över att veta vem som står för säkerheten.
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Edin skrev:
Josef B skrev:
Kom igen nu, gubbs! Vi vill ha fler anmälningar!
Jag kommer lägga ut trådar i jämna mellanrum för att pusha på GTG:n. Ni som redan anmält er, kan väl börja se över insättningen? ;) På GTG:n så kanske ni kommer ha möjlighet att se mitt nya inköp ;)

Nu är ju jag lite ny här så menar inget illa (och har därigenom inte rätt att få vara med på blåsningen), men jag har ju märkt att det är rätt högt i tak, så det är såhär du tänkt finansiera din kommande Vacheron eller AP?

Men vad är då en GTG på slotet, jag har ju i alla fall träffat Ricrob (köpte ett TAG croco av dig) så jag får vell vara nöjd över att veta vem som står för säkerheten.

Shh inte så högt! 14 pers a´ 275kr räcker både till en VC och en AP. Den 20e mars har jag bokat resa till Thailand, men det är mellan oss, ok?!
 

Edin

Panerai
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Vet inte hur ni tänkte er då ni sate 30 gränsen, men om jag får vara med (nu när jag lyckats skramla ihop 33 inlägg i skrivande stund) gör jag gärna det. Förstår dock om det blir nedslag. :cry:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Edin skrev:
Vet inte hur ni tänkte er då ni sate 30 gränsen, men om jag får vara med (nu när jag lyckats skramla ihop 33 inlägg i skrivande stund) gör jag gärna det. Förstår dock om det blir nedslag. :cry:


Det är bara att pm:a Josef B
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Vore ju väldigt kul att få ett ansikte på alla, hmm hmm ska man gå hela vägen in och verkligen cementera sin klocknördighet...
 

Dubbes

Cartier
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Hallå!

Jag och min polare Joey skulle också hänga på denna GTG
Finns det plats?
 

Kson

Patek
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Hade varit trevligt men är tyvärr 40 mil ifrån!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Shit, är i London 18-22 mars. Nästa gång får jag sikta på!
 
Topp