Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Stockholm Exklusiv GTG 21/3

Diskussion i 'Diskussion' startad av Josef B, 25 februari 2013.

1. Hallå alla KS:are!
    Som sagt, vill påminna Er att vi ska ha en GTG den 21/3, mer info här
    viewtopic.php?f=2&t=4034.
    Se till att anmäla dig, de som redan gjort det har så gott som betalat, så du kommer inte att känna dig ensam ;). Ni har fortfarande gott om tid på er, nästan 3 1/3 veckor, men ju tidigare desto bättre :)

Mvh

planlaşdırıcılar Josef

2. Det är lång tid kvar, men det börjar fyllas på! Kom igen nu, gubbs!

3. Nu blir det huggsexa!! Endast två platser kvar!!

4. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    @Joey som Dubbe nämnde ville hänga på är registrerad nu. Han är ju inte med på listan så om du har missat honom så betyder det väl att det bara finns en plats kvar? :shock:

5. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Läs reglerna för deltagande..

6. joey

joey Stadsbo

Jag har skrivit upp mig i tråden, får se om jag får plats!

7. joey

joey Stadsbo

Jag har skrivit upp mig i tråden, få se om jag får plats!

8. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Man måste även ha gjort minst 30 poster.

Mvh

S

9. joey

joey Stadsbo

Ah, ok då får jag ligga i om jag ska hinna knipa en plats :)

10. Rber

Rber Biskop

Presentera dig i tråden med det. Visa din samling, upp med dagens klocka (korsposta i dagen Rolex/Omega?) och så några grattis på det så är du väl hemma ;)

11. Det kan även funka att sträcka fram ett par tusenlappar under bordet till mig, Spencer, Denke och Daviden, var ;)

12. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Varför starta ytterligare en tråd med detta ämne när den redan är klistrad???

13. För att spamma och för att "in-your-face" tala om för folk att det pågår en anmälan för en gtg. För trots att den är klistrad så verkar folk inte ha en aning om att det är en gtg på G eller hur man anmäler sig. Lika bra att påminna.

14. 1 plats kvar!!!

15. joey

joey Stadsbo

Ett par VAR!? :eek: Nej, då försöker jag hellre få till 20 posts till innan sista platsen ryker...

16. joey

joey Stadsbo

Är det min plats, månne?

17. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    @joey
    Starkt jobbat, fortsätter du i den här takten är du med i 1000-klubben om en månad :mrgreen:

18. Dubbes

Dubbes Borgare

Från:
    Stockholm
    Keep up the good work! Joey!

19. Du är fortfarande inte anmäld? ;)

20. Yes! Då är vi fulltaliga på GTG Exklusiv! 20 pers anmälda och vi kommer ha supertrevligt!

21. joey

joey Stadsbo

Hehe, nja ska väl försöka ha lite mer substans i mina posts i fortsättningen! 30 posts på några timmar sätter sina spår i kvalitén... Nåväl, nu är jag med i matchen!

22. Det börjar närma sig :)!!!!!!
    Det är verkligen dags för er sista att se över betalningen eftersom jag ska betala för maten! Se även till att skicka namn och mobilnummer till mig så jag kan få in den i mina kontakter, eftersom jag INTE svarar på okända nummer! Svårt för er att kontakta mig om ni inte hittar ;)

23. Till alla GTG-deltagare :)
    Jag kommer i början av nästa vecka att skicka ut information vart vi ska träffas och hur ni kommer nå mig. Ni får gärna fortsätta PMa mig ert mobilnummer och namn/+nick, om ni inte är 100 på om ni gjort det, så jag kan lägga in er på mina kontakter, jag svarar nämligen inte på okända nummer ;)

Vi har en kvar som INTE har betalat och jag kommer eventuellt att köra en först till kvarn på den platsen den 19e.

Jag kan eventuellt bli svår att få tag på under helgen, eftersom jag jobbar.

24. Nu har alla fått information ang GTGn via PM.

TomasBC och Ricrob
    ni kan vara lugna ang maten och att ni kommer lite senare.

Mårtenssons ur Brookfield