• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholms bästa kebab

Josef B

Bestraffaren
Stockholm kebab bar, den framför Åhléns på Fridhemsplan. Har dessvärre gått ner sig, blir nog inte där på ett bra tag.
20170128_113503.jpg
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Haha avslöjar inte mina guldkorn.. ;)

Sankt Pauls Pizzabutik runt hörnet vid Götgatsbacken. Grym kebab ifrån spett som de hyvlar på beställning, precis som det ska vara. Alltså inget färdighyvlat skit som ligger uppvärmt. Bra såser också, och självklart tar man ALLTID extra sås! ;)
Fan det är ju nära mig, blir en middag där snarast!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Piccolos är rosa, tänk en vit upphottad med lite chili och andra kryddor. Det som gör mig till stammis på PA är att de gör köttet själva, och att det är så sjukt prisvärt :) Undvik dock kebaben, gyrosen är så mycket bättre
Låter riktigt gött, blir def ett besök dit inom kort!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Bästa vet jag inte, men helt OK: Ristorante Dolce Vita på Kungsholmen vid Amaranten. Åt en vikingkebab! Plus för att de använder rödlök istället för vanlig lök, som gör att du stinker i två dagar efter... Bra sås. Mycket, men inte för mycket mat.
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Kapar denna tråd också.
Ping @AdamST vi testade även The Halal Guys Mix Combo igår
image.jpeg

Tog med oss och satte oss i Central Park. Den var god och jävligt stor men den mäter sig inte med många kebaber i Sthlm. Sås, som är ett väldigt väldigt viktig tillbehör, är även den mycket bättre i Sthlm. Dock var det ett sju helvetes drag i deras starka rödsås vilket jag inte var beredd på haha.
Tack för tipset!!


Den där röda såsen gjorde att min fru fick bära mig till hotellet, tur att vi bodde bara en 50m ifrån deras vagn. Jag drog på säkert en halv flaska på min kebab, det var galet starkt! ville inte kasta den för jag hade fan stått i världens längsta kö så käka upp hela. Var efter typ 10min jag mådde sååååå sjukt dåligt....det fan brann i hela mig !:banghead::banghead::banghead:
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Den där röda såsen gjorde att min fru fick bära mig till hotellet, tur att vi bodde bara en 50m ifrån deras vagn. Jag drog på säkert en halv flaska på min kebab, det var galet starkt! ville inte kasta den för jag hade fan stått i världens längsta kö så käka upp hela. Var efter typ 10min jag mådde sååååå sjukt dåligt....det fan brann i hela mig !:banghead::banghead::banghead:
AAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA
Jag döööör. Så jävla roligt skrivet!!
Stackars din fru som fick bära dig och stackars din röv för den där jävla såsen svider duktigt både på väg in och ut!! Kan erkänna att jag drog på lite för mycket också. Käkade på en bänk i Central Park, sommarvärme och knappt någon blåst och sedan den där såsen på det jag svettades duktigt vill jag lova...
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
AAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA
Jag döööör. Så jävla roligt skrivet!!
Stackars din fru som fick bära dig och stackars din röv för den där jävla såsen svider duktigt både på väg in och ut!! Kan erkänna att jag drog på lite för mycket också. Käkade på en bänk i Central Park, sommarvärme och knappt någon blåst och sedan den där såsen på det jag svettades duktigt vill jag lova...




Hahah ah fyfan minne för livet! Men varje gång man får en kebab med rödsås så tänker man tillbaka! Var samma här var där under sommaren!
 

Linkan

Rolex
Letar efter en sanslöst god kebab eller gyrospizza i Sthlms trakten något som öppnar 11 :) snabba tips rekommenderas ;)
 
Topp