• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stolt ägare av en Seiko sarb017, Vad näst?

Perkf

Omega
Nu är man äntligen en stolt ägare av en Seiko sarb017, den ligger fortfarande i låda, återkommer med tankar och bilder om den senare.
Nu börjar min blygsamma klockägande ta form.
Äger : Orient bambino, Seiko skx007, Seiko sarb017..börjar tankarna skena iväg vad man härnäst skall inköpa.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Ett grönt armband av franskt fallskärmsmaterial. Sen kan du fundera på nästa klocka... ;)

DSC_0346-01.jpeg
 

Kron

Breitling
Svårt att hitta en mer prisvärd klicka än Sarb017, enligt mig. Mitt köp efter den blev en Longines Hydroconquest. Dessa två har sedan dess haft en given plats i samlingen medan andra klockor har kommit och gått.
 

Krillan

Omega
Sitter i samma sits som dig med senaste klocka inköpt i form av en Sarb017. Nästa blir: Sarb065, SDGM001 eller en SBDX001!
 

Krillan

Omega
@Perkf inte klokare än att jag måste ha en 065a! Blir nog julklapp till mig själv :). Eller en SDGM001... Har nog fortfarande inte blivit helt klok på vad :/
 
Senast ändrad:

orwak

Breitling
Skulle gärna se en bild på Sarb065 bredvid en Orient Bambino(silver/vit) då jag läste någonstans
att Sarb065 ser mer vit ut i verkligheten än den blåa ton den ser ut att ha på bild.

Och ja, jag är på jakt efter en sarb065, ny eller ännu hellre begagnad.
 
Topp