Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

STOPP, STOPP, STOPP...backa tillbaka bandet lite! Målarn!, vad skådar mitt norra öga...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Affe, 14 februari 2014.

1. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Här är man borta några dagar, och vad stöter man på när man är ute och kollar utbudet på Handla - köpes, säljes, bytes. Hela j... Alla Hjärtans Dag är helt förstörd :shifty::mad::arghh: , sitter här själv i en dusch med kallt vatten rinnande på mig, känner mig våldtagen och smutsig. Har du sålt Guld Daytona utan att fråga mig om lov, bevis hittade jag när jag ser att du säljer en tavla och visare för just Daytona.

Du lovade och inte sälja, Mmm, Mmm, du skulle ju ha kvar blinget, vad är Målarn utan sitt BLING! Nä precis, är som en längdåkare utan stavar, en tennisspelare utan racket och en klocknörd utan sin lilla Rolex! Det här är inge bra alls, nu måste jag villa upp nerverna ifrån forumet igen, detta var nådastöten och som fick bägaren att rinna över.

Har du något på gång då?! Har jag missat att du köpt något nytt BLING, BLING har inte sett dig posta någon bild sedan jag kom tillbaka för en vecka sedan.

Har du någon ny klocka på G får du gärna tala om det, mina nerver pallar inte mer om jag inget får veta :shifty:. Måste ju veta att du glider om kring med något NICE!!! Så jag vet att du sköter dig Broder :D!

Aboynamedsue, aleks, Mr.Chang och 26 andra gillar detta.
  2. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Målarn gillar detta.
  3. medinfoto

medinfoto Präst

Från:
    Borås
    Hört ryktas han är på jakt efter en Sea-Gull AT kopia nu.

-fotomongot

Sent from my iPhone using Tapatalk

meo_swe, Minuteman, Apansson och 2 andra gillar detta.
  4. 4cie

4cie Biskop

o_O

Jag tror att det enda botemedlet är guld! :smug:

Apansson gillar detta.
  5. KalleKnuda

KalleKnuda Stadsbo

Från:
    Guldkusten
  6. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Hahahahahaha kvalitetsinlägget från himmelriket! Det ryktas i stadens gränder om att vår kära målare ska bli med en stålklocka av den finare varianten, som ska hämtas på ett visst juvelerar-evenemang i Basel senare i år...

7. Bojke

Bojke Fjunis

När jag läser dina trådstarter är det som att orden smeker mig ömt över kinderna.

Camo00, Apansson, Affe och 1 annan gillar detta.
  8. 4cie

4cie Biskop

Låter exklusivt.
    Undrar om Målarn är en OWG

9. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    På obekräftade bilder från en privat sammankomst tillsammans med stadens mer exklusiva skara har Målarn setts bära en enklare klocka av relativt välkänd astronautmodell...

10. 4cie

4cie Biskop

Jaså, en Shturmanskie? :rolleyes:

Apansson gillar detta.
  11. Fixoflex

Fixoflex Friends of KS

Från:
    Småland

Aha, en 17 stenars Gagarin! Grattis den är värd mer än allt bling i världen!:)

jabla, Aquaracer2 och 4cie gillar detta.
  12. Nexus

Nexus Präst

Äntligen Glycinedags? Kul att höra att han gått över till riktiga grejer istället för att lalla runt med ädelmetaller i så fall.

laketwig gillar detta.
  13. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Hört att det blir en fetinghubbe... King fakking Power.. F1... i Zirconium eller vafan det nu heter..

Isodor, vonbahr, eriksson850 och 2 andra gillar detta.
  14. Rockenfeller

Rockenfeller Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Haha! Underbar tråd! Men håller med det går fort här inland ;-)

15. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Hahahah Af Sjodahl du är bara för skön :D!!!
    Ut från duschen nu fan, inte ska du behöva oroa dig.... Det som jag har på g kommer Inte att göra dig besviken min kära broder och Förhoppningsvis inte mig heller haha!!

Bolio, Andy7750, Omen och 9 andra gillar detta.
  16. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Nä alltså, du har ju lagt ribban hyfsat högt med dina tidigare eskapader, så förhoppningsvis vet du vad som krävs! ;)

17. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Jag tror det blir en gulgulds (Målarn måste ha gulguld) Patek med tourbillion, månfas och fylld med diamanter och rubiner och en strap av Tyranousarux Rex! Sjukt exlusiv och stjärnstopp på blingfaktorn...

RobertD, Minuteman och Apansson gillar detta.
  18. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Målarn skall bräda mig med mer is och mer guld. Guldbattle!

Bojke, Målarn och Apansson gillar detta.
  19. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Om det här skulle bli en grej skulle det bli såna förbannat episka paketöppningstrådar här så vi alla skulle slita ut ögonen i ren upphetsning!

20. eriksson850

Från:
    烏普薩拉

Han har lekt rövare under tiden din midas varit på spa... :)

21. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping

Sitter här huttrande och inlindad i fem stycken ullfiltar smuttande ett glas av min bästa whisky, trots detta är jag fortfarande i stor chock :nailbiting::rolleyes::eek::D

Men det börjar kännas lite bättre nu när jag fått reda på att du bara är dig själv. Om jag känner dig så kommer du aldrig bli nöjd, du är ute efter det ultimata BLING, BLING uret. Jag säger så här min kära BRODER, detta kommer att bli en livsuppgift, du kommer söka och söka efter det BLINGIGASTE exemplar som finns :D.

Men jag säger bara så här broder, så länge du är nöjd så är jag nöjd min vän Hehe...:greedy::cool::cigar:. Jag väntar med spänning, och det är jag förmodligen inte ensam om!

80s, ErikGBG, Målarn och 1 annan gillar detta.
  22. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Nja, det är nog min isade DD han skall bräcka.

Apansson gillar detta.
  23. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Är det bara jag som tycker att det är lite obehagligt att Af Sjodahls avatar snortar SLEVAR med koks, och sedan skriver han inlägg om att han har panikångest i duschen över en målarklocka? Eller detta kanske är praxis här som jag inte lärt mig än...

Khaleesi och Nexus gillar detta.
  24. eriksson850

Från:
    烏普薩拉

Jasså, du har kvar den? Hade för mig att du fick rabalder för ett tag sedan, med för mycket nytt och för lite mögel och sålde den?!

Aja, hade det inte varit för isen på din så hade väl hans daytona rullat... Bara att åka till sydafrika och smuggla hem lite, för att i lugn och ro bättra på den lite med locktite? :)

25. Nexus

Nexus Präst

Välkommen till KS, merparten av oss prioriterar kvalitétsklockor före dravel i stil med mental stabilitet.

Mvh
    Hannibal.

Micce, laketwig, Boris Balkan och 6 andra gillar detta.
  26. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Målarn daytona var tyngre, men jag har mer is...

image.jpg

Aquaracer2, Målarn, Affe och 1 annan gillar detta.
  27. eriksson850

Från:
    烏普薩拉

Samma sak fast med färre ord! ;)

Edit. Btw, du börjar få ihop en fin aristokratsamling! :)

28. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Har aldrig sett på det på det viset, men nu förstår jag ju att hela denna situation är glasklar!

Nexus gillar detta.
  29. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Hahaha fan vad man får skratta idag :D!!!!

Njaaee sant är det faktiskt broder, jag blir ej nöjd tills jag har en 5980R eller en 5070J :(....

Kommer vara mycket mer nöjdare med denna klocka än min gamla Daytona iaf :D!!

Affe och Aquaracer2 gillar detta.
  30. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Något blått och guldigt kanske?

Mårtenssons ur Brookfield