• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Stor bildbump.Seiko SNZH60K1/FFF-Tavla

watchwelder

Friends of KS
Öppnar annonsen igen. Sålde den till en bekant men då han var osäker vid köp kunde han lämna tillbaka den om han ville, vilket det blev. Så nu har jag haft den i mina ägo igen i cirka månaden. Bildbumpar lite senare ikväll om jag hinner annars imorgon!

Nu med nya regeln där man ska ange om retur accepteras så kör jag både JA och NEJ.
Vid köp över posten där du inte kan se och klämma först är det full retur om objektet inte stämmer över med bilderna, vid eventuell retur får du stå för fraktkostnad.(fråga gärna om flera bilder vid intresse.) Men vid F2F där du får se och klämma på klockan innan accepterar jag ingen retur.

Tjenare!
Säljer min SNZH60K1 just nu moddad med FFF-tavla.
Köpt här på forumet (av Nexus) för cirka två veckor sedan. Skamlöst snor jag bilderna från den annonsen då skicket inte förändrats! Säljer den pga det var ett litet impulsköp, den är ju så himla snygg med FFF-tavlan?! Så jag kunde inte motstå...
Men efter lite tid hos mig och lite övervägande så tänkte jag att den kanske kan hitta en handled där den kommer få handledstiden den förtjänar. Så här är den med länk, nato, cert, låda och originaltavla. Är FFF-tavlan som just nu sitter på. Allt för 2800kr, frakten är min börda. Går bra med F2F i Trollhättan med omnejd. Föredrar swish men om du inte har det går konto bra!

2800kr 2500kr 2000kr och den är din!

5.jpg
4.jpg
3.jpg


bild 1 (1).JPG
bild 1 (2).JPG
bild 2 (1).JPG
bild 2 (2).JPG
bild 3 (1).JPG
bild 3 (2).JPG
bild 4 (1).JPG
bild 4 (2).JPG
bild 5 (1).JPG
bild 5.JPG
bild.JPG
5.jpg
4.jpg
3.jpg
 
Topp