• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora Cheepolädertråden

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har två som jag är lika supernöjd över. Nedan det första i congacbrunt!

ewFU2eC.jpg



Den IWCn är så (PIP) tung :cigar:. Me like it YO :pirate:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Jag vill ha ipad mini-fodral från cheepo.
I julklapp, mot betalning såklart? Pretty-please?
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Fick hem denna för några veckor sedan! Måste lägga i Cheepotråden - är mycket nöjd med den!
Rullen tar 8 klockor och blir en bra förvaring i rullad form!

Tackar Cheepo!


g4UIaRn.jpg



Dom är "håll-käften-snygga" dom där klockväskorna. Cheepo hade ett ute nu för några timmar sedan, men jag hann inte köpa det, tror det tog 2 min så var det borta.

Det jag skulle önska mig från Cheepo är en klocklåda i skinn som jag kan ha mina klockor i. I ett riktigt slitet och nött läder från en gammal Chesterfield fotölj. När man har den hemma är locket avtaget och är man på resande fot så finns det knäppen/fästen så att man kan koppla på locket, och det finns även ett handtag så man kan hålla den i handen, alternativt en axelrem.

//Z.D
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Har inte hunnit få första beställningen än (en sån där klockrulle som alla har gått igång på) förrän jag la en specialbeställning på en "egen design"-grej.

Utan att ha träffat "Cheepo" måste jag säga att han verkar vara en otroligt schysst person. Och med tanke på vad alla skriver verkar han vara väldigt skicklig med lädret också. Så det blir nog riktigt grymt! :)

Återkommer såklart med bilder. Det här var bara en teaser... ;)

/R
 
Topp